PRINT 4/15

Kampaň mesiaca - Print 4/15

Zlatíčko

Hodnotenie: 3,92
Zadávateľ: Zlatá studňa
Agentúra:Wiktor Leo Burnett


2. miesto

Zajtrajšie víťazstvá sa rodia dnes

Kampaň mesiaca - Print 4/15

Hodnotenie: 3.17
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


3. miesto

Svokra

Kampaň mesiaca - Print 4/15

Hodnotenie: 2.83
Zadávateľ: Tipos
Agentúra: Jandl


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
PRINT 4/2015
TIPOS ZLATÁ STUDŇA ORANGE
Pavol Kubán 3 4 3
Veronika Pizano 4 5 3
Zora Husarčíková 2 3 3
Agentúry 2.33 3.67 3.67
SPOLU 2.83 3.92 3.17

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

KAMPAŇ

RÁDIO

OUTDOOR

ONLINE

Zlatíčko

V kategórii Print to tento mesiac odborná porota spolu s tou laickou cítila „ružovo“. Prvenstvo si totiž odniesla kampaň značky Zlatá studňa, ktore vizuál bol ladený do odtieňov detských farieb. Kreatívny nápad pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Kampaň mala za úlohu vybodovať povedomie o značke a spotrebiteľom ukázať, že súčasťou portfólia Zlatej studne je aj dojčenská voda. Cieľom kampane je posilnenie imidžu rodinnej značky s pridanou hodnotou.

Hlavnou „postavou“ printu je ružová fľaša s vodou Zlatá studňa, ktorá má na sebe oblečený ružový podbradník. Celé posolstvo umocňuje claim „Najčistejšia vodička pre naše zlatíčka“.

Cieľovou skupinou víťaznej kampane boli primárne mamičky s deťmi, ktorým záleží na mimoriadnej kvalite produktov pre svoje zlatíčka.

„Kampaň je fokusovaná na najteplejšie obdobie roka, kedy býva spotreba nealko nápojov a vody najvyššia. V súčasnosti sme rozbehli iba komunikáciu v printoch a prostredníctvom PR a následne zoznámenie sa verejnosti s reálnym produktom cez sampling a komunikáciou na detských eventoch,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk art director z agentúry Wiktor Leo Burnett Martina Mihálová.

Vizitka tvorcov

art director Martina Mihálová z Wiktor Leo Burnett

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Detský svet, aký si ho pamätám a aký dôverne poznám cez dcérku a kopec malých detí v rodine i v práci. Spojenie dojčenskej vody Zlatíčko a podbradníčka, ako symbolu čistoty v kontexte detského sveta, bolo pri hľadaní správneho riešenia tohto zadania jednou z tých jednoznačných volieb :-) Vďaka za pomoc, Ivko Horváth :-)

Ešte na vysokej škole som intenzívne vnímala kampane, ktoré v uliciach trčali nad ostatnými, práce vtedajších MUW, JVCS, WLB,...pamätám sa, ako veľmi ma bavili! Takže ku koncu štúdia sa postupne pre mňa práca v reklame stala naozaj vysnívanou, dokonca témou mojej diplomovky na katedre designu bola reklamná kampaň. Vtedy dokonca s výsledkom A+ a pochvalou dekana, dnes už len ako pripomienka vtedy množstva prebdených nocí, intenzívnej roboty aj zdroj dnes už zmiešaných čudno-smiešnych pocitov :-))

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Dnes už fakt nie je problém dostať sa ku kvalitným zdrojom online, často nie je nutné ísť na výstavu, koncert, do kina. Napriek tomu, pre mňa niet nad živé zážitky. Umením je potom skôr tie veci, niekde ďaleko uložené, zabudnuté, vedieť v správnom čase a kontexte vedieť nájsť, vytiahnuť, rozpoznať ako silný moment alebo vizuálny princíp, s ktorým sa dá ďalej pracovať a použiť to najlepšie dostatočne kreatívnym spôsobom ;) To sa budem učiť stále nanovo :-P

Kampaň mesiaca - Print 4/15

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Jedno z najväčších dobrodružstiev bola pre mňa práca na kampani pre český Nový Prostor (časopis podobný Nota Bene u nás), vo výsledku s pre mňa cenným striebrom a bronzom v Portoroži pod hlavičkou Euro RSCG PHA.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Že dovolím plochám pozdĺž ciest sústrediť sa viac na ne, ako na bezpečné šoférovanie.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Nekupujem si, čo nechcem, ale môj muž tvrdí, že mám doma oveľa viac All Saints topánok a Hunter obojkov pre psov, ako potrebujem :-P

Čo robíte, keď nepracujete?

Užívam si filmy a fajne seriály, rada nachádzam novú hudbu podľa môjho gusta a väčšinou hľadám:

- argumenty v nekonečných diskusiách s dcérkou Emou
- moju weimarku Baru v húštinách, lese, na obzore
- pekný záber foťákom
- voľný termín na stretko s priateľmi