PRINT 3/15

Kampaň mesiaca - Print 3/15

Kantínka launch

Hodnotenie: 3,67
Zadávateľ: Kantínka
Agentúra:This is Locco


2. miesto

Konské selfpromo

Kampaň mesiaca - Print 3/15

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Respect APP
Agentúra: Respect APP


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
Meno a priezvisko Respect APP Kantínka
Zora Husarčíková 3 4
Veronika Pizano 3 3
Pavol Kubán 3 4
SPOLU 3 3.67

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

KAMPAŇ

RÁDIO

OUTDOOR

ONLINE

Táckový print

Ako ľudí „oklamať“ ak nechcete, aby o vašej reštaurácii hovorili, že je to len taká obyčajná „táckáreň“? Jednoduché. Povedzte a hlavne ukážte im, že ich „táckareň“ je niečim výnimočná. Uvádzacia kampaň pre novú jedáleň Kantínka možno si práve vďaka tomu získala najviac hlasov v katetgórii Print.

Cieľom kampane pre novú reštauráciu bolo prilákať cieľovku, ktorou sú obedujúci zo spádových oblastí Eurovea a Tower 115. Celá komunikácia od začiatku stavila na úprimnosť a na to, aká v skutočnosti je. Čo sa v súčasnej dobe veľmi cení.

„Jedálne sa tradične hrajú na niečo, čo niesú – rôzne cudzie názvy a štylizácie. My sme využili nostalgiu a jazyk cieľovky k vytvoreniu vtipnej a zapamätateľnej komunikácie,“ vysvetľuje agentúra This is Locco.

Tvorcovia kampane vytvorili vizuálnu identitu a kľúčový vizuál reštaurácie. V komunikácii využila element tácky, ktorý vtipne doplnil claim „Dobrá táckareň“ a symbol kuchára a vidličky.

„Odrazili sme sa od ľudovéeho pomenovania kategórie jedální – Táckareň. S táckou sa hráme ako v logu, headlinoch, claime, kľúčovom vizuále, tak aj v interiérovom vybavení jedálne. Logo a identitu vymakal náš art director Dano Žák, ktorý dokázal spojiť elementy kuchára, vidličky a T-ečka s ľahkosťou,“ uvádza agentúra.

Tácky sa následne okrem printu podarilo dostať aj na tapety priamo v interiéri reštaurácie a na bilbordy či do prezentácii jedál.

„Jedná sa o značku a vizualitu, pod ktorou budú vznikať aj ďalšie prevádzky, preto bolo dôležité zadefinovať čo najviac vecí v pilotnom projekte. Dostali sme sa teda od klasického loga, cez print, dizajn etikeit až po návrh interiéru,“ uzatvára.

Vizitka tvorcov

Juraj Kováč, creative team leader z This is Locco

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Ako dieťa som chcel byť Batman, ale nemám rád výšky. Tak zachraňujem svet pomocou reklamy.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Na internetoch, na cestách i na bare.

Kampaň mesiaca - Print 3/15

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

… tá najnovšia, momentálne Onlia.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Panický strach z toho, že mi niečo unikne (informácie nie moč)

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Našlapaný foťák, zbytočne rýchlu motorku, predražené okuliare či absurdne veľký mobil… a kopec iných vecí, ktoré nepotrebujem ale tešia ma.

Čo robíte, keď nepracujete?

Vymýšľam.