PRINT 12/15

Kampaň mesiaca - Print 12/15

Antistresová omaľovánka

Hodnotenie: 4
Zadávateľ: Zaraguza
Agentúra: Zaraguza


2. miesto

PF 2016

Kampaň mesiaca - Print 12/15

Hodnotenie: 3,13
Zadávateľ: Cresco Group
Agentúra: Respect APP


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
Zora Husarčíková 5 2
Veronika Pizano 4 4
Pavol Kubán 4 4
Agentúry 3 2.5
SPOLU 4 3.13

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

KAMPAŇ

OUTDOOR

ONLINE

Omaľovánkou proti stresu

Zaraguza v rámci svojej vlastnej PF-ky využila trend antistresových omaľovánok pre dospelých. Práca si vybojovala prvé miesto v kategórii Print. Omaľovánka však nebola plná mantier, ale pripravená na mieru marketérom, ktorým sa agentúra chcela poďakovať za celoročnú spoluprácu.

„Našim cieľom bolo vytvoriť zábavnú verziu omaľovánku, ktorá bude jedinečná svojim zameraním na marketérov. Vybrali sme niekoľko aktuálnych insightov, s ktorými sa marketéri v práci stretávajú a vložili sme ich do omaľovánky v trochu parodickom svetle,“ vysvetľuje agentúra Zaraguza.

Omaľovánka bola tiež personalizovaná kampaňami Zaraguzy a vystupovali v nej jej zamestnanci. Adresovaná bola najmä klientom, s ktorými agentúra pracuje na pravidelnej báze, ale dostupná bola tiež pre širšie publikum. Používatelia si ju mohli stiahnuť na stránke agentúry, vytlačiť a vyfarbovať QR kód, ktorý nikto nikdy nepoužil či obrázok Stvorenia selfie.

„Pri tvorbe našej PF-ky sme vychádzali z jednoduchého insightu, tkorý vídať u ľudí pracujúcich v marketingu – ich práca dokáže byť často stresujúca a náročná. Preto sme sa rozhodli obdarovať ľudí niečím, čo im bude v tomto smere nápomocné. Odrazili sme sa pritom od veľkého úspech konceptu antistresových omaľovániek pre dospelých, ktoré si našli miesto v mimopracovnom čase ľudí,“ uzatvára agentúra.