PRINT 12/14
Online / offline prepínač
Hodnotenie: 3,34
Zadávateľ: 2Create
Agentúra:2Create
2. miesto
Vianočný benefičný koncert
Hodnotenie: 2,27
Zadávateľ: Nadácia Úsmev ako dar
Agentúra: RespectAPP
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
Raz si online, raz si offline
V kategórii Print si prvenstvo získala selfpromo kampaň z dielne reklamnej agentúry 2Create.
Víťaznou prácou bol print, ktorý ľudí upozorňoval, že pri 2Create nemusia prepínať medzi dvomi reklamnými agentúrami, pričom na vizuále zobrazila tlačidlo „On“ a „Off“.
„2Create patrí medzi málo fullservisových reklamných agentúr, ktorá má od svojho vzniku integrované digitálne oddelenie. Našou cieľovou skupinou sú marketéri na marketingových oddeleniach, ktorí odkážu oceniť výhody nášho komplexného offline a online reklamného servisu. A práve ten je bez potreby outsourcovania, resp. častého „prepínania“ medzi reklamnou a digitálnou agentúrou,“ vysvetľuje managing director z agentúry 2Create Martin Porada.
Súčasťou selfpromo kampane bol okrem printu prístroj nazývaný Online/Offline prepínač, ktorý agentúra posielala svojim klientom v predvianočnom období. Ľudí tak navádzala, aby počas obdobia Vianoc ostali vypnutí a venovali sa offline svetu.
Kampaň sa stala inšpiráciou aj pre direct PF-ko.