PRINT 11/15
Super Extrakt
Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: Vilmos
Agentúra: Effectivity Powered by Publicis
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
Vilmos | |
Pavol Kubán | |
Veronika Pizano | 3 |
Zora Husarčíková | 2 |
Agentúry | 3 |
SPOLU | 2,67 |
Vilmos kreslí na mieru udalostiam
Viťaz printovej kampane berie svojich spotrebiteľov na stanovačku, prechádzku, ale aj na dovolenku. Séria printov z dielne reklamnej agentúry Effectivity Powered by Publicis sa chce totiž priblížiť mladšej cieľovke.
Cieľom kampane značky Vilmos, ktorá ponúka tradičnú hruškovicu, je oživenie komunikácie vo všeobecnosti. Okrem toho si zadávateľ dal za cieľ, že sa vysporiada s citlivou témou pitia alkoholu u mladých a preto sa vyhol priamemu navádzaniu na pitie.
V rámci toho vznikla postava fiktívneho kresliča Vilmosa, ktorý extrahuje aktuálne témy pomocou vizuálnej skratky. „Ak kreslič dokáže vyextrahovať taký kvalitný destilát, dokáže vyextrahovať akúkoľvek tému jediným obrázkom. A tak sleduje dianie okolo a skratkovito vystihuje rôzne aktuálne témy,“ vysvetľuje creative director z agentúry Effectivity Powered by Publicis Peter Rajčák.
Vilmos témy vždy prispôsobuje sezóne. Ide o pomerne dlhú sériu, okrem stanovačky a dovolenky, ktoré boli zvrejnené v letnom období sa aktuálne venuje fašiangom a vlakom zadarmo.
Zdroj: Effectivity Powered by Publics
Kampaň začala na sociálnych sieťach a pokračovala statickými i animovanými outdoormi, odborným a lifestyle printom, online kampaňou a následne aj sponzoringovými odkazmi v televízii.
Vizitka tvorcov
senior art director Denisa Pajkošová z Effectivity Powered by Publicis
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Vždy ma zaujímal grafický dizajn a veľmi som sa chcela naučiť pracovať s grafickými programami. Moja prvá práca bola v malom grafickom štúdiu, odkiaľ som sa postupne prepracovala až do veľkých reklamných agentúr.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Inšpirácia je pre mňa kdekoľvek a v komkoľvek. V hudbe, filmoch, knihách, ľuďoch okolo mňa…
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Reklamné kampane pre Telekom Pred 100 rokmi boli hviezdy a Paviel neodporúča.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Chronický nedostatok spánku.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Extravagantné značkové oblečenia, ktoré vôbec nenosím.
Čo robíte, keď nepracujete?
Cestujem a spím.