PRINT 10/14
Mamičkine dobroty
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Coop Jednota
Agentúra:Jandl
2. miesto
Darujte oddych pod stromček
Hodnotenie: 2,63
Zadávateľ: Grand hotel Permon
Agentúra: Respect APP
3. miesto
Junior
Hodnotenie: 2:38
Zadávateľ: Coop Jednota
Agentúra: Jandl
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách
TV SPOT
KAMPAŇ
RÁDIO
OUTDOOR
ONLINE
Mamičkine dobroty
Mamičkin print s dobrotami Kampane Coop Jednoty sú víťazmi ankety pravidelne. A je tomu tak aj v októbri. Práca Mamičkine dobroty uspela u odborných a laických porotcov kategórii Print.
Cieľom kampane je podpora vlastnej značky Coop Jednota Mamičkine dobroty, ktorá je zameraná na slovenské špeciality. Tvárou kampane sú ooäť známe postavy z predošlých kampaní – bača, honelník a mamička, ktorá za nimi cestuje aj s plným košíkom domácich dobrôt.
Tvorcovská agentúra Jandl uviedla, že samotný kreatívny koncept s komickou dvojicou pastierov, ponúka množstvo inšpirácií. „Treba len „zvesiť“ tú správnu, pre konkrétnu kampaň,“ uvádza. Kampaň, ktorá bola nasadená okrem printu aj v televízii, POS a online prostredí prebiehala od 8. septembra do 5. októbra.
„Diváci tento laznícky koncept doslova milujú a tešia sa na každú novú kampaň ako na nový diel obľúbeného seriálu. A nás to stále baví vymýšľať,“ uviedol pre Mediálne.sk creative director Jandl Ján Fajnor.
Vizitka tvorcov
Ján Fajnor: Tvorba kampaní pre Coop Jednotu je výsledkom práce overeného tímu a teda bolo by nefér nemenovať ostatných. Pavla Gajdoša, Karola Thiryho, Viliama Šedivého za kreatívu. A Mareka Stejskala, Andrejku Bibeňovú, Mareka Rajcsanyiho, Martina Mlynárika a Rada Ondřejíčka za account a stratégiu. Kľudne hovorím aj za nich, keď poviem, že sa máte aj do budúcnosti na čo tešiť.