PRINT 1-2/14

Kampaň mesiaca - Print 1-2/14

Logopedická hra TalkLand + Speekle image

Hodnotenie: 3,44
Zadávateľ: Speekle
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


2. miesto

Architekti

Kampaň mesiaca - Print 1-2/14

Hodnotenie: 2,91
Zadávateľ: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Core4


3. miesto

Deezer vám spraví náladu

Kampaň mesiaca - Print 1-2/14

Hodnotenie: 2,33
Zadávateľ: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi

Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Vizitka tvorcov

grafická dizarnérka Sanja Čežek
Wiktor Leo Burnett

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Nakoľko sa zaujímam o umenia a média vo viacerých oblastiach, moja "vysnená práca" by bola pracovať v toľkých oblastiach, ako je naraz možné. To znamená, že som tu za týmto účelom.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Ako veľa kreatívcov, nachádzam ju vačšinou vo všednom dni a každodenných rituáloch človeka.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

No, ja som v reklame dosť nová. Toto bola jedna z mojich prvých, obľúbená a pozrite sa - vyhrala.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame? 

Každú noc mám hrozné nočné mory, v ktorých ma môj kreatívny riaditeľ - Martin Motáček, naháňa so štetcom, ktorý sa nakoniec premení na nôž. Nie som si istá, či sa ma snaží zabiť, alebo ma chce len donútiť pracovať cez víkendy. Okrem toto mám klasické špinavé myšlienky.

Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?

Som nadobro zničená... takže nie.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Som žena, vždy si kúpim veci, ktoré nepotrebujem - len pre prípad, že ich náhodou budem potrebovať.

Čo robíte, keď nepracujete?

Pracujem na vlastných projektoch.

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

RÁDIO

OUTDOOR

KAMPAŇ