PRINT 1/16

Piece of Art

Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: Creative Department
Agentúra: Creative Department


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
Creative Department
Veronika Pizano 3
Zora Husarčíková 1
Pavol Kubán 4
SPOLU 2.67

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

KAMPAŇ

RÁDIO

ONLINE

Piece of Art

Za víťazom sa obzrieme ešte nachvíľu do minulého roka. Prvenstvo v kategórii Print putuje do reklamnej agentúry Creative Department za nápaditú PF-ku.

Agentúra sa v dobe digitálnych PF-iek vrátila ku klasickým prianiam písaným rukou a svojich klientov upozornila na 20. výročie od svojho vzniku.

PF-ka pozostávala z 20 najikonickejších sloganov a 20-tich najväčších klientov, z ktorých Creative Department vytvorilo vtipné a originálne novoročné prianie a zároveň poďakovanie. Každý text bol personalizovaný originál ušitý na mieru konkrétnemu klientovi alebo partnerovi.

Kampaň mesiaca - Print 1/16

Zdroj: Creative Department

„V agentúre sme chceli, aby v našej PF-ke bol aj kúsok umenia s trvalejšou hodnotou. A tak sme na chvíľu pozabudli na digitál a moderné technológie a urobili to pekne poctivo a zo srdca. Teda ručne-stručne,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk executive creative director z agentúry Creative Department Juraj Kusý.

Ako ďalej dodáva, každý z agentúry niečo nakreslil a to sa následne vytlačilo na ručne robený papier. „Následne sme všetko ručne podpísali, ručne zabalili a osobne doručili. Stručne povedané – taký novoročný Piece of Art,“ uzatvára.

Vizitka tvorcov

executive creative director Juraj Kusý z Creative Department

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Vždy som riešil nejaké vizuálne formy vyjadrenia a reklama bola ideálnym spôsobom, ako to robiť a zároveň neprerobiť :-) A keďže sa jej venujem už pol života, zdá sa, že to bude aj môj dream job.

Kampaň mesiaca - Print 1/16

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Všade a nikde:-) Všetko ma samozrejme podvedome ovplyvňuje, ale na druhej strane, keď už príde konkrétne zadanie, chcem ho riešiť s čistou hlavou a vyhnúť sa podobnosti s akoukoľvek inou tvorbou. A väčšinou, keď už si myslím, že to mám, znovu zistím, že všetko tu už bolo:-) Miesta výskytu nápadov sú obligátne – auto, sprcha, záchod... žiadne veľké brainstormingy.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Skoro všetky najlepšie ležia niekde v šuplíku. Ale dôležitejšie, ako vypáliť do sveta jeden senzačný samoúčelný scam (scem/nescem), je budovanie efektívnej a konzistentnej komunikácie pre našich stabilných dlhoročných klientov, ako sú napr. Kelt, Krušovice, Ford, Markíza, Lienka pomoci a pod.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Trávim s ňou oveľa viac času ako s rodinou.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Toho je veľa. Asi sa pričasto pozerám tým okom spotrebiteľa:-)

Čo robíte, keď nepracujete?

Snažím sa vypnúť. Akýmkoľvek spôsobom. Vtedy väčšinou vymyslím tie najlepšie veci. Hm, mal by som viac nepracovať:-)