PRINT 1/16
Piece of Art
Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: Creative Department
Agentúra: Creative Department
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
Creative Department | |
Veronika Pizano | 3 |
Zora Husarčíková | 1 |
Pavol Kubán | 4 |
SPOLU | 2.67 |
Piece of Art
Za víťazom sa obzrieme ešte nachvíľu do minulého roka. Prvenstvo v kategórii Print putuje do reklamnej agentúry Creative Department za nápaditú PF-ku.
Agentúra sa v dobe digitálnych PF-iek vrátila ku klasickým prianiam písaným rukou a svojich klientov upozornila na 20. výročie od svojho vzniku.
PF-ka pozostávala z 20 najikonickejších sloganov a 20-tich najväčších klientov, z ktorých Creative Department vytvorilo vtipné a originálne novoročné prianie a zároveň poďakovanie. Každý text bol personalizovaný originál ušitý na mieru konkrétnemu klientovi alebo partnerovi.
Zdroj: Creative Department
„V agentúre sme chceli, aby v našej PF-ke bol aj kúsok umenia s trvalejšou hodnotou. A tak sme na chvíľu pozabudli na digitál a moderné technológie a urobili to pekne poctivo a zo srdca. Teda ručne-stručne,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk executive creative director z agentúry Creative Department Juraj Kusý.
Ako ďalej dodáva, každý z agentúry niečo nakreslil a to sa následne vytlačilo na ručne robený papier. „Následne sme všetko ručne podpísali, ručne zabalili a osobne doručili. Stručne povedané – taký novoročný Piece of Art,“ uzatvára.
Vizitka tvorcov
executive creative director Juraj Kusý z Creative Department
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Vždy som riešil nejaké vizuálne formy vyjadrenia a reklama bola ideálnym spôsobom, ako to robiť a zároveň neprerobiť :-) A keďže sa jej venujem už pol života, zdá sa, že to bude aj môj dream job.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Všade a nikde:-) Všetko ma samozrejme podvedome ovplyvňuje, ale na druhej strane, keď už príde konkrétne zadanie, chcem ho riešiť s čistou hlavou a vyhnúť sa podobnosti s akoukoľvek inou tvorbou. A väčšinou, keď už si myslím, že to mám, znovu zistím, že všetko tu už bolo:-) Miesta výskytu nápadov sú obligátne – auto, sprcha, záchod... žiadne veľké brainstormingy.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Skoro všetky najlepšie ležia niekde v šuplíku. Ale dôležitejšie, ako vypáliť do sveta jeden senzačný samoúčelný scam (scem/nescem), je budovanie efektívnej a konzistentnej komunikácie pre našich stabilných dlhoročných klientov, ako sú napr. Kelt, Krušovice, Ford, Markíza, Lienka pomoci a pod.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Trávim s ňou oveľa viac času ako s rodinou.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Toho je veľa. Asi sa pričasto pozerám tým okom spotrebiteľa:-)
Čo robíte, keď nepracujete?
Snažím sa vypnúť. Akýmkoľvek spôsobom. Vtedy väčšinou vymyslím tie najlepšie veci. Hm, mal by som viac nepracovať:-)