PRINT 1/15
Sluha dvoch šéfov
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Nová scéna SND
Agentúra:Respect APP
2. miesto
Audi-T
Hodnotenie: 2,75
Zadávateľ: eca.sk
Agentúra: Core4
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
Kampaň mesiaca 1/2015 | ||
POROTCA/NÁZOV | AUDI - T | NOVÁ SCÉNA |
Veronika Pizano | 5 | 2 |
Pavol Kubán | 2 | 3 |
Zora Husarčíková | 3 | 4 |
Agentúry | 1 | 3 |
SPOLU | 2.75 | 3 |
Sluha dvoch šéfov
Netradičná pozvánka do divadla Prilákať ľudí, ktorí nie sú pravidelnými návštevníkmi divadla musí zaujať. A to si pravdepodobne povedalo divadlo Nová scéna.
„Úlohou agentúry Respect APP bolo nenáročne pozvať ľudí do divadla Nová scéna na bláznivú komédiu Sluha dvoch šéfov. Na Slovensku bola táto hra uvedená prvýkrát,“ uviedla pre Mediálne.sk senior copywriter & ideamaker Lenka Slovák Bónová.
Aby Nová scéna ukázala ľuďom, čo hra obsahuje, prispôsobila jednu scénu z komédie a vytiahla ju do reálneho prostredia reštaurácie. V reštauráciách boli zároveň umiestnené aj letáky, ktoré pripomínali „menučko“ s obsahom hry. A práve tie zaujali porotcov ankety Kampaň mesiaca a zvíťazili v kategórii Print.
Prostredníctvom v reštaurácie, v ktorej sa skutočná hra odohrávala sa agentúra držala aj pri tvorbe letáku, kde vymenovala všetko to, čo hra sluha dvoch šéfov obsahuje – 40 decibelov smiechu, 3 potlesky (minimálne), 13 smiešnych hlášok, 18 výbuchov smiechu, 8 kopancov a mnoho ďalších úkonov, ktoré sú v cene lístka.
Keďže okrem printu bola reklama nasadená aj v skutočnom prostredí, vtiahla náhodných návštevníkov reštaurácie priamo do deja. Herec Martin Šalacha, ktorý v hre stvárňuje sluhu, si teraz zahral čašníka trápiaceho sa s rovnakým problémom a to, že má obslúžiť dvoch šéfov naraz. Herec počas svojho malého predstavenia pozval ľudí do divadla na zvyšok hry.
„Tímu agentúry Respect APP sa podarilo prekvapiť stravníkov v reštaurácii blízko divadla Nová scéna a zároveň nakrútiť video, ktoré fungovalo ako online pozvánka,“ vysvetľuje.
Agentúra nadviazala na spoluprácu spred viacerých rokov, ktedy pracovala na kampaniach propagujúcich mizikály Na skle maľované, Hello, Dolly!, či Neberte nám princeznú, ktoré získali množstvo kreatívnych ocenení.
Vizitka tvorcov
senior copywriter & ideamaker Lenka Slovák Bónová
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?
K mojim začiatkom sa viaže veľmi zaujímavá historka. Začala som reklamu študovať na vysokej škole a počas štúdia ma prijali do reklamnej agentúry.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Najmä v zadaniach.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Teraz sa teším z respectovej kampane "Ak by som bol gej/lesba zmenilo by sa niečo?", na ktorej som spolupracovala s Yolkou Udičovou a Róbertom Slovákom a ktorá včera vyhrala Zlatú Pecku. Z Respect APP mám rada aj našu kampaň na podporu remesiel či spot Vrbovského Píščany pre Gorila.sk. Z Made by Vaculik sa mi stále páčia printy na grant Business Idea Nadácie Tatra banky, print pre Fashion TV a spot Modlitbička pre Dobrého anjela.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Stále ťažšie sa odhodlávam ísť do kina alebo divadla na trojhodinové formáty. Mnohé by som skrátila na tridsať sekúnd.
Dokážete sa na reklamu pozerať okom „spotrebiteľa“?
Áno.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Včera som si kúpila novú Milku so sušienkou. Už by som ju nechcela, ale už ju ani nemám.
Čo robíte, keď nepracujete?
Keď nerobím reklamy, robím na filmoch (teraz dokončujem jeden scenár), okrem toho mám rôzne projekty, ktoré sú o jedle, víne, vintage, móde a knihách, trávim čas so psami a pánom Slovákom.