OUTDOOR 7/15

Kampaň mesiaca - Outdoor 7/15

Úvery na domácnosť

Hodnotenie: 1,67
Zadávateľ: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)

Kampaň mesiaca 7/2015
PRINT
Úvery na domácnosť 
Veronika Pizano 2
Zora Husarčíková 1
Pavol Kubán 2
SPOLU 1.67

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

ONLINE

KAMPAŇ

PRINT

Lišiak predáva úvery

Ak platí staré známe, že v jednoduchosti je krása, tak by to malo platiť aj v tomto prípade. Vizuály výhernej Kampane mesiaca v kategóriách Print a Outdoor sa totiž nesú len v dvoch jednoduchých farebných kombináciách, čím sa snažia upútať spotrebiteľov na úvery.

Cieľom kampane bolo predstaviť úverovú ponuku a zvýšiť konkurencieschopnosť Prvej stavebnej sporiteľne pri predaji úverov na zariadenie domácností.

Inšpiráciu tvorcovská agentúra Respect APP fnazbierala v korporátnych farbách zadávateľa, ktorými je práve červená, zelená a modrá.

Kampaň mesiaca - Outdoor 7/15

Zdroj: Respect APP

„Lišiak, ktorý je hlavnou postavou kampane, má ďalšiu misiu, priniesť ľuďom na zariadenie domácností. Lišiaka, agenta v bondovskom spracovaní, sme prepojili so symbolmi domácností ako je napríklad práčka, televízor či lampa,“ uviedol pre Mediálne.sk zakladateľ agentúry Respect APP Róbert Slovák.

Kampaň bola nasadená počas júla a augusta a okrem printu a outdooru bežala v rádiách, na internete a na vizuáloch umiestnených v dopravných prostriedkoch MHD. Kampaň bola doplnená o množstvo POS materiálov v pobočkách Prvej stavebnej sporiteľne.

Vizitka tvorcov

zakladateľ Respect APP Róbert Slovák

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

K reklame som sa dostal cez fotografiu. Fotil som nejake modelky, produkty, postupne k tomu pribudala grafika, texty a nakoniec aj nejaké nápady.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

V lese.

Kampaň mesiaca - Outdoor 7/15

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Bavila ma náborová kampaň pre Accenture, ktorá bola tretia najúspešnejšia na svete spomedzi všetkých krajín, kde Accenture pôsobí, a mám veľmi rád video PPE Fiction, ktoré sme spravili s kapelou Puding pani Elvisovej.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Nemôžem čítať knižky. Písaný text si rovno predstavujem rozzáberovaný, riešim v hlave pohľady kamery, predstavujem si to vizuálne a keďže to robím v práci, čítanie kníh doma potom pre mňa vôbec nie je relaxom, ale námahou.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Nedávno som si kúpil čiernu zubnú pastu Curaprox na bielenie zubov.

Čo robíte, keď nepracujete?

Chodím sa pozerať na more a zbieram západy slnka.