OUTDOOR 6/15

Kampaň mesiaca - Outdoor 6/15

Sladký život

Hodnotenie: 3,25
Zadávateľ: Cloetta
Agentúra: Effectivity Powered by Publicis


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)

Kampaň mesiaca 6/2015
OUTDOOR
CLOETTA
Veronika Pizano 3
Zora Husarčíková 5
Pavol Kubán 2
Agentúry 3
SPOLU 3,25

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

ONLINE

KAMPAŇ

PRINT

Sladký život

Veľakrát sa pošťastí a medzi notoricky opakujúcimi vizuálmi kričiacimi z bilbordov či citylightov sa objaví vydarený grafický počin. Rovnako to pravdepodobne bolo v prípade „cukríkovej“ kampane pripravenej pre značku Cloetta.

Niekoľko vizuálov, ktoré oslovili odbornú i laickú porotu ankety Kampaň mesiaca v kategórii Outdoor, si dali za úlohu predstaviť spoločnosť obyvateľom Levíc. Práve v tomto meste totiž prevádzkuju svoju výrobu cukroviniek.

Na obyvateľov kampaň s názvom Sladký život cielila v outdoore, prostredníctvom citylightov. Na vizuáloch tvorcovská agentúra Effectivity Powered by Publicis zobrazila cukrovinky od Cloetty, ktorým prispôsobila „prostredie“. Na jednom z vizuálov je dokreslená baletka, na ďalšom maliarska paleta.

Kampaň mesiaca - Outdoor 6/15

„Keďže na túto fázu kampane neskôr naviaže aj náborová kampaň, chceli sme predstaviť Cloettu nielen ako výrobcu cukroviniek, ale aj ako zamestnávateľa, ktorý sa o svojich zamestnancov dobre stará. Jednoducho sladká výroba rovná sladký život zamestnancov,“ vysvetľuje reklamná agentúra.

Inšpiráciou pri príprave kreatívneho konceptu boli konkrétne cukrovinky Cloetty. „Cukrovinku dopĺňajú hravé ilustrácie, ktoré ju posúvajú do iného sveta. Sveta, ktorý inšpiruje a dáva ľuďom priestor prejaviť sa. Hravou formou tak vysiela signál budúcim zamestnancom,“ dodáva.

Vizitka tvorcov

ilustrátor, graphic designer Barbora Rozložníková z Effectivity

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Už od detstva som okrem Večerníčka najradšej pozerala reklamy.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Snažím sa navštevovať rôzne prednášky, festivaly a konferencie o dizajne.

Kampaň mesiaca - Outdoor 6/15

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Všetko pre tretí sektor bolo pre mňa najlepšie. 

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Menej sa pohybujem.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Určite niečo sladké.

Čo robíte, keď nepracujete?

Spím.