OUTDOOR 5/15

Kampaň mesiaca - Outdoor 5/15

Noc hudby

Hodnotenie: 3,33
Zadávateľ: Hudobné centrum
Agentúra: Jandl



2. miesto

Užívajte si domov plný pohody

Kampaň mesiaca - Outdoor 5/15

ZSE - bilbord 300x200

Hodnotenie: 3,08
Zadávateľ: ZSE
Agentúra: Wiktor Leo Burnett


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)

OUTDOOR 5/2015
ZSE Hudobné centrum
Pavol Kubán 4 3
Veronika Pizano 5 4
Zora Husarčíková 2 4
Agentúry 1.33 2.33
SPOLU 3.08 3.33

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

ONLINE

KAMPAŇ

PRINT

Mačky majú „mecheche"

Noc hudby to so svojim kreatívnym prevedením neskúšala v Kampani mesiaca po prvýkrát. Avšak tentokrát sa práca prebojovala a v kategórii Outdoor získala prvú priečku.

Noc hudby je kampaň Hudobného centra, o ktorej kreatívny koncept sa opäť postarala reklamná agentúra Jandl.

„Cieľom kampane bolo prilákať ľudí na každoročné podujatie prinášajúce rôzne hudobné žánre na netradičné miesta slovenských miest,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk copywriter z agentúry Jandl Andrei Gurau.

Inšpiráciou pre tohtoročnú kampaň boli mačky, ako nečakané nočné publikum hudobníkov. Kampaň bola nasadená prostredníctvom postrov, nálepiek v MHD, letákov a vonkajších bannerov.

Vizitka tvorcov

copywriter Andrei Gurau z Jandl

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Nemal som rád klasickú literatúru a zbožňoval som jazyk reklamy. Je tak jednoduchý a zábavný, dokonca sa občas aj rýmuje. Nič také ako práca snov neexistuje. Medzi snami a prácou je veľký rozdiel.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

V pocitoch a reakciách ľudí na rôzne produkty a služby.

Kampaň mesiaca - Outdoor 5/15

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Moje najlepšie reklamy boli tie, pri ktorých som mal v tvorení najväčšiu voľnosť a úplnú dôveru klienta. Napríklad kampaň pre ZOO alebo pre spločnosť Lemarco Brown 

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Často pracujeme v extrémoch a extrémnych dôsledkoch. Keď to aplikujete do života, ocitnete sa na extrémnych miestach s extrémnymi dôsledkami. Striedmosť nie je stvorená pre reklamu.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Množstvo čokolády Cadbury. Oveľa viac, než som potreboval.

Čo robíte, keď nepracujete?

Taký stav nepoznám.