OUTDOOR 2/16
1,99 % - Rovnaký úrok pre každého
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Wüstenrot Slovensko
Agentúra: Jandl
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)
Wüstenrot Slovensko | |
Pavol Kubán | 4 |
Veronika Pizano | 2 |
Zora Husarčíková | 4 |
Agentúry | 2 |
SPOLU | 3 |
Dve ženy vs. Muž
Víťazmi v kategórii „Outdoor“ sú dve ženy a dvaja muži. Všetci traja sa stali tvárami kampane Wüstenrot.
Cieľom kampane, ktorú vytvorila reklamná agentúra Jandl, bolo zvýšiť počet novouzatvorených hypotekárnych zmlúv. Posolstvo kampane – rovnaký úrok pre každého – bol odkomunikovaný zobrazením rozmanitých ľudí.
Nešlo však o skutočných ľudí, ale ilustrácie. Tie inštitúcia využíva vo svojich kampaniach dlhodobo. Podľa výsledkov kampane tvorcovská agentúra uvádza, že kreslené postavy v komunikácii pôsobia dôveryhodne v porovnaní so zobrazovaním reálnych ľudí.
„To, čo majú títo rozdielni ľudia spoločné, je práve rovnaká úroková sadzba, ktorú môžu dostať vo Wüstenrote,“ hovorí kampaň.
Zdroj: Jandl
„Inšpirácia na kampaň vyplynula zo zvolenej stratégie. Produkt nášho klienta je totiž na slovenskom trhu jedinečný – poskytuje rovnaký úrok pre každého bez rozdielu. Keďže ide o unikátny benefit, myšlienku rovnakého úroku pre každého sme zvolili za posolstvo kampane,“ vysvetľuje art director Zuzana Ondrušová z agentúry Jandl.
Kampaň prebiehala na bilbordoch, citylightoch, printoch, posteroch v MHD/PMD, na POS materiáloch, banneroch, prostredníctvom PR článkov a PPC reklamy. Cieľovou skupinou boli muži a ženy vo veku 23-45 rokov so stredoškolským a vysokoškolským vzdelaním.
Zdroj: Jandl
Vizitka tvorcov
Zuzana Ondrušová, art director (Jandl)
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?
S trochou nadsázky by som mohla povedať, že nič iné robiť neviem, ale asi to bolo logické vyústenie mojich návštev ZUŠ, od útleho veku vrelo podporovaných mojími rodičmi.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Som vizuálny digestor 24/7, takže kdekoľvek a kedykoľvek.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Jednoznačne tohtoročná kampaň pre Plamienok. Pokora, ktorej vás tento klient naučí je potrebná pre každého, nielen pre človeka z reklamného biznisu.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Všetky, ktoré mám, si nosím so sebou, či už pracujem v reklame, alebo som mimo jej vplyvu.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Na základe reklamy žiadnu, skôr na základe vnútorných estetických popudov, ktoré sa spájajú s nemenovanými zlozvykmi.
Čo robíte, keď nepracujete?
Venujem sa aktívnej pasivite.