OUTDOOR 2/16

Kampaň mesiaca - Outdoor 2/16

1,99 % - Rovnaký úrok pre každého

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Wüstenrot Slovensko
Agentúra: Jandl


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)

Wüstenrot Slovensko
Pavol Kubán 4
Veronika Pizano 2
Zora Husarčíková 4
Agentúry 2
SPOLU 3

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

ONLINE

KAMPAŇ

PRINT

RÁDIO

 

Dve ženy vs. Muž

Víťazmi v kategórii „Outdoor“ sú dve ženy a dvaja muži. Všetci traja sa stali tvárami kampane Wüstenrot.

Cieľom kampane, ktorú vytvorila reklamná agentúra Jandl, bolo zvýšiť počet novouzatvorených hypotekárnych zmlúv. Posolstvo kampane – rovnaký úrok pre každého – bol odkomunikovaný zobrazením rozmanitých ľudí.

Nešlo však o skutočných ľudí, ale ilustrácie. Tie inštitúcia využíva vo svojich kampaniach dlhodobo. Podľa výsledkov kampane tvorcovská agentúra uvádza, že kreslené postavy v komunikácii pôsobia dôveryhodne v porovnaní so zobrazovaním reálnych ľudí.

„To, čo majú títo rozdielni ľudia spoločné, je práve rovnaká úroková sadzba, ktorú môžu dostať vo Wüstenrote,“ hovorí kampaň.

Kampaň mesiaca - Outdoor 2/16

Zdroj: Jandl

„Inšpirácia na kampaň vyplynula zo zvolenej stratégie. Produkt nášho klienta je totiž na slovenskom trhu jedinečný – poskytuje rovnaký úrok pre každého bez rozdielu. Keďže ide o unikátny benefit, myšlienku rovnakého úroku pre každého sme zvolili za posolstvo kampane,“ vysvetľuje art director Zuzana Ondrušová z agentúry Jandl.

Kampaň prebiehala na bilbordoch, citylightoch, printoch, posteroch v MHD/PMD, na POS materiáloch, banneroch, prostredníctvom PR článkov a PPC reklamy. Cieľovou skupinou boli muži a ženy vo veku 23-45 rokov so stredoškolským a vysokoškolským vzdelaním.

Kampaň mesiaca - Outdoor 2/16

Zdroj: Jandl

Vizitka tvorcov

Zuzana Ondrušová, art director (Jandl)

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job?

S trochou nadsázky by som mohla povedať, že nič iné robiť neviem, ale asi to bolo logické vyústenie mojich návštev ZUŠ, od útleho veku vrelo podporovaných mojími rodičmi.

Kampaň mesiaca - Outdoor 2/16

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Som vizuálny digestor 24/7, takže kdekoľvek a kedykoľvek.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Jednoznačne tohtoročná kampaň pre Plamienok. Pokora, ktorej vás tento klient naučí je potrebná pre každého, nielen pre človeka z reklamného biznisu.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Všetky, ktoré mám, si nosím so sebou, či už pracujem v reklame, alebo som mimo jej vplyvu.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Na základe reklamy žiadnu, skôr na základe vnútorných estetických popudov, ktoré sa spájajú s nemenovanými zlozvykmi.

Čo robíte, keď nepracujete?

Venujem sa aktívnej pasivite.