OUTDOOR 12/14

Sú tuniaky moji ľudia?

Hodnotenie: 3,3
Zadávateľ: Slovenský červený kríž
Agentúra: 2Create



2. miesto

Vianočný benefičný koncert

Kampaň mesiaca - Outdoor 12/14

Hodnotenie: 2,3
Zadávateľ: Nadácia Úsmev ako dar
Agentúra: RespectAPP


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

ONLINE

KAMPAŇ

PRINT

Sú tuniaky moji ľudia?

Odbornú i laickú porotu v kategórii Outdoor opäť ohúrila kampaň Slovenského červeného kríža z dielne reklamne agentúry 2Create. Tentokrát bol však cieľ kampane iný, a to spropagovať projekt Študentská kvapka krvi. Cieľom kampane bolo pri minimálnom rozpočte zaujať cieľovú skupinu – študentov.

Agentúra pripravila riešenie, ktoré bolo komunikované ich jazykom, pričom využila známu hlášku „Sú tu nejakí moji ľudia?“ a vznikli „tuniaky“.

Na outdoorových nosičoch SČK sa objavili vety „Sú tuniaky moji ľudia?“ alebo „Nebuď tuniak, daruj krv“.

„Známu vetu sme sa snažili pretvoriť tak, aby vyrušila, pobavila svojim prevedením a upriamila pozornosť na tému darovania krvi,“ uviedol pre Mediálne.sk managing director z agentúry 2Create Martin Porada.

Podľa jeho slov sa kampaň veľmi rýchlo uchytila a nabrala virálny rozmer, aj napriek tomu, že kampaň bola situovaná v outdoorovom prostredí. Šíriteľmi reklamného posolstva boli boli samotní študenti.

A prečo tuniaky? „Pri cieľovej skupine študenti nie je nutné hľadať za všetkým logiku a pragmatickosť. Kampaň ich musí vyrušiť, zaujať a ideálne aj pobaviť. Najmä, ak ide o tému, ktorá nie je úplne catchy. Bola to riskantnejšia voľba a sme nesmierne šťastní, že ľudia v SČK majú odvahu a otvorenú myseľ. Výsledky hovoria za všetko,“ dodáva.