OUTDOOR 12/13
Pohodové Vianoce všetkým
Hodnotenie: 3,8
Zadávateľ: Ballymore Eurovea
Agentúra: Jandl
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? (upravená metodika)
Vizitka tvorcov
copywriter Samo Marec
Jandl
Samo Marec
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Dostal som ponuku pracovať ako copywriter a odpovedal som, že veľmi rád, ak mi vysvetlia, čo taký copywriter robí...
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Myslím, že ako väčšina ľudí pracujúcich v reklame, podvedome nad reklamou rozmýšľam stále.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Hodina deťom, Harley Davidson, Gorila.sk.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Začal som hrať stolný futbal.
Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?
Iste, tam to všetko začína:)
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Na základe našej vlastnej skvelej reklamy som sa stal pravidelným zákazníkom Raja syrov :D
Čo robíte, keď nepracujete?
Pracujem zadarmo, zastávam názory, čítam, píšem, hrám futbal na Playstation, vysedávam v reštauračných zariadeniach nižšej cenovej kategórie.
Zimný nákupný raj
Ballymore Eurovea v rámci konceptu „Nákupný raj“ priniesla aj v priebehu vianočného obdobia kampaň. Kampaň zabodovala v Kampani mesiaca v kategórii Outdoor.
Cieľom zimnej komunikácie bolo potenciálnym návštevníkom povedať, že ani predvianočné obdobie a ani Vianoce samotné nemusia byť obdobím zhonu a stresu, ale naopak pokojným časom ktorým by aj byť v skutočnosti mali.
Za kreatívnym konceptom stojí reklamná agentúra Jandl, ktorá plusy celej komunikácie vidí najmä v odlišnosti celého prevedenia oproti konkurencii. „Koncept má osobný a príjemný nádych, ktorý navyše nepôsobí násilne,“ vysvetľuje jeden z tvorcov kampane, copywriter Samo Marec z agentúry Jandl.
Koncept vo svojej vizuálnej stránke opäť využíva architektonický ráz nákupného centra – vyzdvihuje polohu v centre mesta, oddychovú zónu na brehu Dunaja, ktoré spolu s ďalšími benefitmi majú odkomunikovať, že Eurovea nie je len bežné nákupné centrum ale tzv. raj.
Okrem vianočnej atmosféry, ktorú mala verejnosti kampaň odkomunikovať, komunikácia vyzdvihovala aj ďalší benefit – odvoz domov taxíkom zadarmo.
Kampaň bola nasadená v mesiacoch november a december v outdoore a printe.