OUTDOOR 11/15

Kampaň mesiaca - Outdoor 11/15

Jazzbank

Hodnotenie: 2,25
Zadávateľ: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Core4


Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov 5)

Slovenská sporiteľňa
Pavol Kubán 2
Veronika Pizano 3
Zora Husarčíková 1
Agentúry 3
SPOLU 2,25

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

ONLINE

KAMPAŇ

PRINT

 

Jazzbank

Slovenská sporiteľňa pripravila ako generálny partrner festivalu Bratislavské jazzové dni zaujímavú komunikáciu, ktorá si získala prvú priečku v kategórii „Outdoor“ Kampane mesiaca.

Tému jazzu a banky prepojila vďaka špeciálnym bankovkám, ktoré sa stali hlavným motívom brandingu pódia, polepu bankomatu, ale to najhlavnejšie, na festivale sa s bankovkami dalo reálne platiť.

„Inšpiráciu sme našli v samotných Bratislavských jazzových dňoch – návštevníci si tradične kupujú občerstvenie na mieste za žetóny. Naproti tomu máte klienta - banku, ktorá je hlavným sponzorom. Prečo teda neplatiť tým, čo je banke vlastné – peniazmi – a nedať tak ľuďom do rúk reklamný nosič hneď pri vstupe? Tak vznikla idea vytvoriť špeciálne bankovky s Petrom Lipom,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk copywriter z agentúry Core4 Martin Polakovič. 

Kampaň sa začala na Facebooku, kde agentúra nasadila interaktívny post približne týždeň pred jazzovými dňami. Ľudia mohli poslať jazzovú pesničku svojim priateľom. V online bola nasadená aj displejová bannerová reklama.

Na samotnom festivale kampaň využívala Instagram – návštevníci sa mohli stať hrdinom 3D jazzbankovky, ktorá bola predstavená priamo na festivale.

„Neviem si predstaviť lepší nosič pre bankového klienta ako bankovku. Navyše je to výborná pamiatka, ktorá sa vojde do peňaženky,“ dodáva.

Vizitka tvorcov

copywriter Martin Polakovič z Core4

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Najskôr som reklamy prekladal a opravoval po gramatickej stránke. Po čase mi napadlo, že by ich bolo fajn aj vytvárať. Dnes je to môj dream job, kedysi som chcel byť spisovateľom, ale to je u nás skôr z kategórie "utopian job".

Kampaň mesiaca - Outdoor 11/15

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Z pohľadu na pekné veci. V dizajne, v móde, vo filme. Inými slovami Instagram a najnovšie aj Netflix.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Z dlhodobého hľadiska to bola kampaň Roztopte ľady pre Amundsen, esencia z nej nám určila ďalšiu online komunikáciu značky, ktorú dnes v Core4 úspešne napĺňame.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

V reklamke som prestal fajčiť, takže mi skôr jeden zlozvyk odniesla. Za to však vďačím skôr svojej priateľke... i keď tá tiež pracuje v reklame. Náhoda? Nemyslím si.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Naposledy si spomínam na lístok do kina. Nechal som sa oklamať trailerom na Love the Coopers, ktorý sľuboval druhú Lásku nebeskú, no dostal som komédiu bez humoru – a to som fakt nechcel ani nepotreboval.