OUTDOOR 11/14

Kampaň mesiaca - Outdoor 11/14

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Najlepší shopping na Dunaji

Hodnotenie: 2,13
Zadávateľ: Eurovea
Agentúra: Wiktor Leo Burnett



Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca? 

Najlepší outdoor na Dunaji

V kategórii Outdoor zvíťazila jednoznačne outdoorová kampaň nákupného centra Eurovea. Išlo o prvú kampaň z dielne novej reklamnej agentúry – po niekoľkých sezónach vystriedala Jandl agentúra Wiktor Leo Burnett.

Kampaň dostala okrem novej agentúry aj zbrusu nový vzhľad. Zbavila sa dlhoročného claimu „Nákupný raj“ a u spotrebiteľov sa začala prezentovať prostredníctvom spojenia „Najlepší shopping na Dunaji“.

Dôvodom zmeny bola potreba nájsť nový komunikačný odkaz, prostredníctvom ktorého by sa nákupné centrum ďalej prezentovalo na verejnosti a rovnako odprezentovalo svoju pozíciu a postavenie na trhu.

Cieľom kampane bola snaha čo najlepšie vydzvihnúť spotrebiteľmi najviac oceňovaný aspekt, ktorým je blízka poloha nákupného centra k nábrežiu a promenáde pri Dunaji. Práve to sa snažila dosiahnuť agentúra prostredníctvom nového claimu, ktorý má za úlohu viazať asociácie na značku Eurovea spojením zážitkov z nakupovania a príjemne stráveným časom na dunajskom nábreží.

„Nepochopil som, čo chcela Eurovea odkomunikovať prostredníctvom kampane – najlepší shopping na Dunaji – to znamená, že len v rámci bratislavkého/slovenského úseku Dunaja alebo komplet od Čierneho lesa až po Čierne more?“ spytuje sa jeden z laických porotcov.

Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett je nasadená okrem outdooru aj v printe, rádiu a v online prostredí.

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

RÁDIO

ONLINE

KAMPAŇ

PRINT