OUTDOOR 11/14
Zdroj: Wiktor Leo Burnett
Najlepší shopping na Dunaji
Hodnotenie: 2,13
Zadávateľ: Eurovea
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Bodové hodnotenie kategórie PRINT (max. počet bodov je 5)
Najlepší outdoor na Dunaji
V kategórii Outdoor zvíťazila jednoznačne outdoorová kampaň nákupného centra Eurovea. Išlo o prvú kampaň z dielne novej reklamnej agentúry – po niekoľkých sezónach vystriedala Jandl agentúra Wiktor Leo Burnett.
Kampaň dostala okrem novej agentúry aj zbrusu nový vzhľad. Zbavila sa dlhoročného claimu „Nákupný raj“ a u spotrebiteľov sa začala prezentovať prostredníctvom spojenia „Najlepší shopping na Dunaji“.
Dôvodom zmeny bola potreba nájsť nový komunikačný odkaz, prostredníctvom ktorého by sa nákupné centrum ďalej prezentovalo na verejnosti a rovnako odprezentovalo svoju pozíciu a postavenie na trhu.
Cieľom kampane bola snaha čo najlepšie vydzvihnúť spotrebiteľmi najviac oceňovaný aspekt, ktorým je blízka poloha nákupného centra k nábrežiu a promenáde pri Dunaji. Práve to sa snažila dosiahnuť agentúra prostredníctvom nového claimu, ktorý má za úlohu viazať asociácie na značku Eurovea spojením zážitkov z nakupovania a príjemne stráveným časom na dunajskom nábreží.
„Nepochopil som, čo chcela Eurovea odkomunikovať prostredníctvom kampane – najlepší shopping na Dunaji – to znamená, že len v rámci bratislavkého/slovenského úseku Dunaja alebo komplet od Čierneho lesa až po Čierne more?“ spytuje sa jeden z laických porotcov.
Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett je nasadená okrem outdooru aj v printe, rádiu a v online prostredí.