ONLINE 9/15
Pevný internet zadarmo (Jazykolamy)
Hodnotenie: 3,67
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
2. miesto
Eduscho Mocca Rande
Hodnotenie: 3,33
Zadávateľ: Eduscho
Agentúra: Effectivity Powered by Publicis
3. miesto
Wave 2 Pay
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: VÚB banka
Agentúra: Elite Solutions
Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov je 5)
VÚB | ORANGE (jazykolam) | ORANGE (brepty) | AXA | EDUSCHO | |
Pavol Kubán | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 |
Veronika Pizano | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 |
Zora Husarčíková | 2 | 4 | 2 | 2 | 2 |
SPOLU | 3 | 3.67 | 2.67 | 2.33 | 3.33 |
Jazykolamy
xx
xxx
Vizitka tvorcov
copywriter Marek Surovec z Wiktor Leo Burnett
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Nejakou náhodou mi ešte ako neskúsenému študentovi, ktorého spájal s copywritingom len popisok na Twitteri a Linkedine došiel mail z WLB, či by som nechcel prísť na pohovor. Tak som prišiel a nejak som asi zapôsobil, lebo už som tu 3 a pol roka. O tom, že by som chcel byť copywriter som sa rozhodol až počas štúdia na vysokej, takže taký neskorší dream job.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Minulosť, súčasnosť, budúcnosť. Vesmír.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Tá, o ktorej nesmiem hovoriť, lebo ostala v šuflíku u klienta. Z tých, ktoré ma naozaj bavili môžem spomenúť asi minuloročnú vianočnú kampaň pre Orange.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Zanedbávanie zdravého životného štýlu (stučnel som).
Čo robíte, keď nepracujete?
Snažím sa presvedčiť priateľku, aby sme si zobrali psa alebo šikanujem kolegu. Týmto chcem pozdraviť Matúša Kubicu :)