ONLINE 8/15

Vďaka učiteľom

Hodnotenie: 3,75
Zadávateľ: Tesco Stores
Agentúra: Made by Vaculik


2. miesto

Správni rodičia

Hodnotenie: 3,5
Zadávateľ: Nadácia pre deti Slovenska
Agentúra: Jandl


3. miesto

Prinášame klasiku do moderného života

Hodnotenie: 3,25
Zadávateľ: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Core4


Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov je 5)

ONLINE 8/2015
SLSP NADÁCIA PRE DETI SR TESCO
Pavol Kuban 4 3 3
Veronika Pizano 3 4 4
Zora Husarčíková 2 3 5
Agentúry 4 4 3
SPOLU 3.25 3.5 3.75


Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

PRINT

OUTDOOR

KAMPAŇ

Vďaka učiteľom

Aj pri online sa potvrdilo, že v minulosti nasadená kampaň môže fungovať aj druhýkrát. Mierne podráždená učiteľka v podaní herečky Zuzany Tlučkovej získala aj tentoraz prvenstvo v kategórii Online. Oproti minulému roku však nastala menšia zmena – používatelia už neboli žiaci, ale stali sa z nich učitelia.

Po minuloročnom Tesco online diktáte, kde si mohli overiť znalosť svojho pravopisu, v tomto prípade opravovali písomky. Kampaň prebiehala na špeciálnej microsite nazvanej Vďaka učiteľom a jej spusteniu predchádzal teasing, v ktorom Tesco „zbieralo“ e-mailové adresy používateľov a sľubovalo viac informácií.

Cieľ kampane bol podobný ako vlani – v online prostredí podporiť ponuku produktov sezóne „Späť do školy“.

„Plánovali sme to urobiť opäť hravou a súťažnou formou, preto sme sa rozhodli pokračovať v koncepte s pani učiteľkou, v hlavnej úlohe so Zuzanou Tlučkovou. Keďže sa sa nechceli opakovať, tak sme pohľad otočili a školu mohli používatelia vnímať očami učiteľa,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk koordinátorka komunikácie Tesco Stores Katarína Kadašiová.

Ako ďalej dodáva, snahou reťazca bolo vniesť do kampane sociálny rozmer. „Každý, kto opravil písomky, vlastne učiteľom poďakoval a pomáhal nám zmeniť pohľad ľudí na povolanie učiteľa, samozrejme, s trochou zveličenia,“ dodáva.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik trvala od augusta do polovice septembra. Na stránke počas tohto obdobia strávilo viac ako päť minút 100-tisíc návštevníkov. Viac ako polovica z nich sa zapojila do žrebovania o ceny a opravilo sa viac ako 77-tisíc písomiek z matematiky, slovenčiny a geografie.