ONLINE 7/15

Kampaň mesiaca - Online 7/15

Zdroj: www.facebook.com

Spálňa na Bažant Pohode

Hodnotenie: 4
Zadávateľ: Ikea 
Agentúra: Seesame


2. miesto

Ďakujeme

Kampaň mesiaca - Online 7/15

Hodnotenie: 2,33
Zadávateľ: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi


Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov je 5)

ONLINE 7/2015
Ďakujeme - Slovak Telekom Spálňa na Bažant Pohode - Ikea
Veronika Pizano 3 5
Pavol Kuban 2 3
Zora Husarčíková 2 4
SPOLU 2.33 4


Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

PRINT

OUTDOOR

KAMPAŇ

Posteľ na festivale

Víťazný online v júlovej Kampani mesiaca sa môže popýšiť tým, že je vlastne offline. Švédsky reťazec Ikea fanúšikom na Facebooku ponúkol festivalový luxus v podobe vlastnej spálne.

Súťaž o bývanie v spálni Ikea prebiehala od 2. do 6. júla na facebookovej stránke reťazca. Výhercovia súťaže mohli získať k využívaniu plne zariadenú spálňu počas celého trvania festivalu Pohoda.

Cieľom aktivity bolo v súvislosti s prebiehajúcou kampaňou zameranou na matrace poukázať na to, že Ikea má expertízu nielen na nábytok, ale tiež na kvalitný spánok.

„Návštevníci festivalov čoraz viac vyhľadávajú aj iné, príjemnejšie formy ubytovania, ako sú stany. Našim fanúšikom sme preto chceli poskytnúť možnosť získať pohodlné „ubytovanie“ v Ikea spálni počas festivalu zodpovedaním jednoduchých kvízových otázok. Malou pomôckou bol aj sprievodca matracmi,“ uviedla pre Mediálne.sk Zuzana Janove z agentúry Seesame.

Do súťaže sa zapojilo viac ako 200 ľudí, pričom niekoľko desiatok ďalej zdieľalo súťažný príspevok na svojich stránkach, vrátane webovej stránky Bažant Pohoda festivalu.

Značka na projekte spolupracovala s kaviarňou Foxford a a s kníhkupectvom Martinus, ktoré poskytlo knihy z projektu Knihobežník.

Projekt z hľadiska PR zastrešila agentúra Seesame.

Vizitka tvorcov

Zuzana Janove so Seesame

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Silnou motiváciou je práve spolupráca na zmysluplných a užitočných projektoch, vtedy sa z práce v reklame a PR stáva dream job.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Inšpiráciu čerpáme zo spoločných stretnutí, na ktorých sa „rodia“ tie najlepšie nápady.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Aj táto je jednou z nich.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Verím, že žiadne negatívne.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Paradoxne, ľudia „od fachu“ sú často voči reklame imúnni. Ale stane sa, napríklad pekné topánky, ktoré sú o pol čísla menšie.

Čo robíte, keď nepracujete?

Cestujem, čítam, inšpirujem sa.