ONLINE 6/15

Do pätice všetko dobré  

Hodnotenie: 4
Zadávateľ: O2
Agentúra: Elite Solutions


2. miesto

Festivalový kontrolór

Hodnotenie: 3,5
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Core4


3. miesto

Nápady

Hodnotenie: 3,25
Zadávateľ: O2
Agentúra: Elite Solutions


Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov je 5)

ONLINE 6/2015
ORANGE  SLSP PALMA HEINEKEN O2 (Pätica) O2 (Stolička) O2 (Nápady)
Pavol Kubán 4 3 3 3 5 3 3
Veronika Pizano 3 2 2 2 2 2 2
Zora Husarčíková 4 4 3 3 4 3 4
Agentúry 3 3 3 4 5 3 4
SPOLU 3,5 3 2,75 3 4 2,75 3.25


Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

PRINT

OUTDOOR

KAMPAŇ

Offline v Online

Najlepšia online kampaň júnovej Kampane mesiaca je svojím spôsobom zvláštna. Odohráva sa totiž v offline a šírila sa v online.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Elite Solutions, ktorá ju pripravila pre značku O2. Hlavnými postavami sú mímovia, ktorí sa snažili napodobniť ľudí v uliciach.

„Aktivita je súčasťou kampane O2 „Ak má jeden neobmedzené volania, majú ich aj ďalší štyria“. Keďže pre súčasný svet je typická istá „slepota“ voči tradičným reklamám, rozhodli sme sa „integrovať“ do komunikačného mixu ponuky aj túto netradičnú hravú formu,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk senior account manager & teamleader Kristína Dugovičová.

Ako ďalej dodáva, mímovia rovnako ako zákazníci napodobňovali okoloidúcich v tých činnostiach, ktoré práve vykonávali. „Výsledkom bolo video a záujem ľudí priamo na road show, ktoré nás usvedčili v tom, že naše rozhodnutie realizovať niečo netradičné bolo správny krokom,“ vysvetľuje.

Virálnu kampaň si pozrelo viac ako 200-tisíc divákov na internete a rovnako aj naživo počas rad show po celom Slovensku. Kampaň okrem Bratislavy prebiehala v ďalších siedmich slovenských mestách – v Trnave, Žiline, Banskej Bystrici, Trenčíne, Prešove a Košiciach. Púť ukončí na tohtoročnom festivale Grape v Piešťanoch.

Okrem mímov boli na mieste konannia O2 Anjeli, ktorí ľuďom ponúkali informácie o ponuke, ako aj špeciálny promo bicykel s vizuálom kampane. Kampaň tak fungovala okrem online aj prostredníctvom článkov v printových médiách.

Vizitka tvorcov

Senior account manager & teamleader Kristína Dugovičová 

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Veru ano, práca v reklame bol moj dream job. Pred 5 rokmi som si povedala, že budem digital account manager. Trvalo rok, kým sa mi to podarilo. Išla som za tým zubami nechtami a bola som úprimne šťastná, keď som dostala túto prácu.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

V umení, priateľoch, rodine.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

V každej je niečo zaujímave. Ale ako úplne prvý mi napadol projekt "Drinkbox", ktorý bol vlastne selfpromom našej agentúry Elite. Získal nespočetné množstvo kladných reakcíií na Slovensku i v zahraničí a napokon aj cenu na Zlatom klinci. Veľmi zábavná bola aj cesta maňušky do vesmíru pre O2 Slovensko. Všeobecne mám veľmi rada projekty, kde prepájame online s offlineom, pracujeme s publikom a nejakým spôsobom využívame videoprodukciu.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

V minulosti ich zopár bolo :-) Dnes ale veľmi striktne oddeľujem prácu a súkromie. Kontrola mailov o 23:59 už u mňa nefunguje :-) Rovnováha v pracovnom a súkromnom živote je pre mňa veľmi dôležitá a odporúčam ju hľadať každému, kto pracuje v marketingu, ale i iných sférach.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Reklame ako takej veľmi nepodlieham, skôr produktom, ktoré sú umiestnené pri pokladniach. Zrazu mám nové náušnice, ktoré som nepotrebovala, alebo čokoládu, ktorú nechcem a musím ju zjesť :-)

Čo robíte, keď nepracujete?

Relaxujem, maľujem obrazy, cvičím jogu a chodím do prírody.