ONLINE 2/15

Kampaň mesiaca - Online 2/15

Študentský nárez

Hodnotenie: 3,67
Zadávateľ: Orange Slovensko
Agentúra: Core4


2. miesto

Sagan zdraví Slovensko

Hodnotenie: 2,67
Zadávateľ: Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi


Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov je 5)

ONLINE 2/2015
ORANGE TELEKOM
Veronika Pizano 3 2
Pavol Kubán 5 2
Zora Husarčíková 3 4
SPOLU 3.67 2.67


Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

PRINT

RÁDIO

KAMPAŇ

Študentský nárez sa servíruje online

Telekomunikačný operátor Funfón odkomunikoval benefity svojej značky na reálnom insighte mladých ľudí. Kampaň nasadil do online prostredia, ktoré je mladej cieľovke veľmi blízke.

Kampaň stavila na skutočnosť, že internátny život nie je žiadny foodporn a naučila študentov variť z low costových surovín, ktoré majú bežen v dispozícii a vyriešila ich každodenný problém s obedmi. Teda pravdepodobne.

„Funfón sme sa snažili predstaviť ako operátora, ktorý skutočne rozumie, že mladí majú hlboko do vrecka. Celý projekt mal za úlohu osloviť mladšiu cieľovku vo veku 15-25 rokov,“ uviedla pre Mediálne.sk Súčasťou online kampane bolo niekoľko videoreceptov.

Na výber boli jedlá ako napríklad Syrová párkovica či dezert v podobe punčovej torty. Súčasne s receptami operátor predstavoval aj výhody telefonovania. Na webe sa dalo nájsť aj množstvo vtipných receptov, vďaka ktorým sa mladí mohli do šou dostať. Medzi recepty sa zaradil aj párok pripravený v rýchlovarnej kanvici či rôzne experimenty v podobe domácej Bonparovice.

„Študenti chcú na všetkom ušetriť. Aj na jedle, aj na telefonovaní. Preto sme im pripravili kuchársku šou, v ktorej sme ich učili variť za málo peňazí, keďže sami vo väčšine prípadov varia z najlacnejších surovín. Cez šou sme im odkomunikovali, že keď chcú ušetriť aj na účtoch za telefón, je tu Funfón,“ dodáva.

Videorecepty za mesiac priniesli takmer 30-tisíc videní a kampaňová microsite zaznamenala viac ako 27-tisíc návštev.

Vizitka tvorcov

Ivana Pacoňová Core4

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš „dream job“?

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Čo robíte, keď nepracujete?