ONLINE 12/13
Zázračný písací stroj
Hodnotenie: 4
Zadávateľ: Martinus.sk
Agentúra: Zaraguza Digital
2. miesto
Minimal PF
Hodnotenie: 3,8
Zadávateľ: Zaraguza Digital
Agentúra: Zaraguza Digital
3. miesto
Pekelné rozprávky
Hodnotenie: 3,7
Zadávateľ: Kofola
Agentúra: Triad Advertising
Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov je 5)
Zázračný online
Vianoce zarezonovali v decembrovej Kampani mesiaca aj v kategórii Online.
Cieľom kampane bolo ľudí zabaviť, rozosmiať, rozvášniť, postrašiť, poštekliť a pritom im tradične popriať šťastný nový rok.
Zázračný písací stroj od Martinus.sk umožnil používateľom prostredníctvom vlastnej microsite stať sa aspoň nachvíľu spisovateľom. Pri stlačení akéhokoľvek klávesu začal písací stroj písať úryvok zo slávnej knihy, ktorej sa stal hlavným hrdinom. Userom sa postupne začal ukazovať príbeh, ktorý bude môcť zažiť v budúcom roku vďaka knihám od Martinus.sk.
Kampaň z dielne reklamnej agentúry Zaraguza Digital bola inšpirovaná spojením „Nový rok, nový príbeh“. „Chceli sme, nech ľudia v novom roku zažijú príbehy, s akými sa stretávajú ich obľúbené postavy z kníh. Veď kto by sa nechcel aspoň nachvíľu stať napríklad Harrym Potterom,“ vysvetľuje copywriterka z agentúry Zaraguza Digital Katarína Popracová.
Microsite zázračného písacieho stroja má doposiaľ viac ako 16-tisíc unikátnych návstevníkov.
„Získali sme hlavne veľa pozitívnych reakcií od nadšencov kníhkupectva Martinus.sk, čo sa prejavilo hlavne na sociálnej sieti Facebook,“ dodáva K. Popracová.
Online kampaň bola nasadená 25. decembra minulého roka a funguje doposiaľ.
Vizitka tvorcov
copywriterka Katarína Popracová
Zaraguza Digital
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Náhodou. Snívala som o úplne iných veciach.
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Všade naokolo.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
a ešte bude.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Teším sa do práce? :)
Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?
Snažím sa.
Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?
Neviem, ale určite som ju chcela, potrebovala a musela mať.
Čo robíte, keď nepracujete?
Užívam si život.