ONLINE 10/15

Fofola

Hodnotenie: 3,33
Zadávateľ: Fofola
Agentúra: Zaraguza


2. miesto

Space účty pre mladých

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Core4


3. miesto

Praví kávičkári

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: BOP
Agentúra: Zaraguza


Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov je 5)

Slovenská sporiteľňa BOP Kofola
Veronika Pizano 4 2 5
Zora Husarčíková 2 1 1
Pavol Kubán 3 3 4
SPOLU 3 2 3.33


Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

PRINT

OUTDOOR

KAMPAŇ

Kofola s vlastnou klávesnicou

Kofola so svojou ušušlanou kampaňou Fofola bodovala v Kampani mesiaca aj tentokrát. V kategórii Online získala prvenstvo so špeciálnou klávesnicou v telefónoch.

Fofola klávefnica, ako značka nazýva víťaznú kampaň, bola súčasťou druhej vlny kampane Fofola. Aby získala čo najväčší zásah, Kofola jej spolu s reklamnou agentúrou Zaraguza vytvorila vlastnú kampaň. Cieľom bolo čo najväčší počet stiahnutí mobilnej aplikácie.

Nová klávesnica používateľom mení celý text do špeciálneho jazyka „fofolštiny“ akým rozpráva aj pes Tuna z predošlej kampane. Aplikácia okrem zmeny jazyka ponúka špeciálne emotikony a gify. Aplikáciu si stiahlo vyše 80-tisíc používateľov.

„V Zaraguze sme využili to, že vo svojom iPhone alebo Android telefóne už môžete zmeniť klávesnicu, a taktiež fakt, že fanúšikovia na Facebooku s nami komunikovali vo fofolštine. Tak sme pripravili Fofola klávefnicu. Namiesto spotu, ktorý trvá pár sekúnd, sme sa tak stali funkciou telefónu na dennodennú zábavu,“ uviedol pre Mediálne.sk copywriter z agentúry Zaraguza Maroš Hámorský.

Celá kampaň cielila na mladšiu cieľovú skupinu, ktorá žije v digitálnej dobe. Práve preto sa agentúra celé posolstvo snažila komunikovať hravou a zábavnou formou primárne v online prostredí.

Vizitka tvorcov

copywriter Maroš Hámorský zo Zaraguzy

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Svojim spôsobom áno. Keď som bol ešte na strednej škole a rozhodoval sa kam na vysoký školu, narazil som na odbor marketingová komunikácia. Vtedy som si povedal, že vymýšľať reklamu by mohla byť celkom sranda. A nemýlil som sa.

Kampaň mesiaca - Online 10/15

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Všade okolo seba.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Bolo ich viafero, ale fa poflednú dobu to bola pfáve kampaň Fofola.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Pozerám filmy v televízii len kvôli reklamným blokom :)

Čo robíte, keď nepracujete?

Snažím sa čo najviac cestovať s priateľkou.