ONLINE 1-2/14

PF 2014 - Selfpromo Core4

Hodnotenie: 3,04
Zadávateľ: Core4
Agentúra: Core4


2. miesto

Bannery - Rekonštrukcia

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Core4


3. miesto

Rozhodni ako skončí reklama s Egom

Hodnotenie: 2,89
Zadávateľ: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi

Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov je 5)

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Vizitka tvorcov

copywriterka Ivana Pacoňová
Core4

Kampaň mesiaca - Online 1-2/14

Ivana Pacoňová Core4

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

O práci copywritera som nijak zvlášť nesnívala, bola to skôr náhoda. Jeden deň som vypracovala zadanie a druhý som už sedela na pohovore.

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Inšpiráciu pre túto kampaň som našla na vianočných trhoch. Zvyčajne si však presné lokality nepamätám.:)

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Bude, bude...

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Zatiaľ žiadne a dúfam, že to tak aj ostane.

Dokážete sa na reklamu pozerať okom "spotrebiteľa"?

Áno, stále si zachovávam zdravú mieru podozrenia a neverím len tak hocijakému tvrdeniu.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Na základe reklamy si toho príliš veľa nekupujem. Skôr sa mi stane, že sa pre danú vec rozhodnem až priamo v obchode a v tom momente som presvedčená, že ju potrebujem najviac na svete.

Čo robíte, keď nepracujete?

Buď vysedávam niekde s priateľmi, športujem alebo spím.

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

PRINT

RÁDIO

OUTDOOR

KAMPAŇ

Šťastný a veselý online

Core4 aj počas vianočných sviatkov spúšťala maják. Teda, maják sa premenil na vianočnú hviezdu.

Agentúra už nepreháňala vlastných zamestnancov vo svojich priestoroch, ktorí museli každú chvíľu vstávať zo stoličky. Hviezda sa rozsvecovala priamo na vianočných trhoch, ktoré prebiehali v Bratislave. A rozdávali sa punče.

Klientom prišla e-mailom notifikácia na klikateľný odkaz, pričom si každý z nich na stránke našiel personalizované prianie a tri ikony pohárikov. Po kliku na ikonu sa v  stánku rozsvietila hviezda a zákazník, ktorý stál v tom čase pri stánku, dostal punč zadarmo. Klienti zažali hviezdu pre približne 600 ľudí.

Agentúra za obdobie trvania kampane obdarovala 461 návštevníkov stánku punčom a celkovo zaslala PF-ky s prianím na 257 adries.

„Pri príprave kampane nás inšpirovalo práve obdobie Vianoc, keď sa ľudia snažia navzájom jeden druhého obdarovať a byť k sebe o čosi lepší. A, samozrejme, všadeprítomná medovina a varené víno z vianočných trhov, ktoré tomu výborne dopomáhali,“ tvrdí za agentúru Core4 copywriterka Ivana Pacoňová.

Kampaň vyhrala v Kampani mesiaca za mesiace Január/Február v kategórii Online.