ONLINE 1/16

Koktejl emócií

Hodnotenie: 4
Zadávateľ: Kofola
Agentúra: Triad Advertising


2. miesto

Rozumiete bublinkám?

Hodnotenie: 3,67
Zadávateľ: O2
Agentúra: Triad Advertising


3. miesto

Selfie pre seniorov

Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Socia
Agentúra: Creative Department


Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov 5)

Socia Kofola O2
Veronika Pizano 4 3 4
Zora Husarčíková 2 5 2
Pavol Kubán 3 4 5
SPOLU 3 4 3.67


Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca?

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

TV SPOT

PRINT

RÁDIO

KAMPAŇ

Koktejl emócií

Legenda sa vracia Výherný online januárovej Kampane mesiaca vzdáva poctu legende. Je ňou značka Chito Tonic, ktorá bola uvedená na československý trh v roku 1969. Aktuálne patrí do portfólia spoločnosti Kofola.

Odbornú i laickú ponuku zaujala aplikácia s názvom „Koktejl emócií“, ktorá dokázala pomocou kamery a programu rozoznať ľudskú tvár, detekovať jej štyri základné emócie - radosť, prekvapenie, strach alebo hnev a premeniť ich na chute – sladkú, horkú, jemnú a ostrú. Na všetko stačil interaktívny kiosk, ktorý vybral nápoj a barman ho následne namiešal.

„Súčasťou komunikácie značky na eventoch pre barmanov a odbornú verejnosť bola aplikácia, ktorá vychádzala z unikátneho profesijného insightu. Skúsený barman dokáže už prvým pohľadom uhádnuť, aký drink by sa zišiel jeho zákazníkovi. A tak sme ľuďom namiešali koktejl na mieru,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk kreatívny riaditeľ z agentúry Triad Advertising Vlado Kurek.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Triad Advertising, ktorá má za úlohu vytvoriť dlhodobý pozicioning a komunikačnú platformu, ktorá vráti Chito do povedomia barmanov a odbornej verejnosti ako vysoko kvalitný produkt.

„Reklamný koncept „Horké skúsenosti stoja za to“ je napojený na produktovú vlastnosť nápojov – horkosť – a zároveň zastrešuje všetky kľúčové hodnoty značky. Jednak horkosť samotného príbehu značky a rovnako aj pochopenie sveta barnanov, ktorí sa musia vypracovať cez ťažké začiatky, aby nazbierali skúsenosti,“ dodáva V. Kurek.

Reklamná kampaň získala aj svoju tvár – je ňou Jan Vlachynský, ktorý je autorom barov Super Panda Circus a Baru, ktorý neexistuje v Brne.

Súčasťou kampane, ktorá je primárne určená barmanom a majiteľom barov je séria vizuálov s Janom Vlachynským, POS materiály, pripravovaná nová stránka značky a podpora na kľúčových eventoch ako je Prag Bar Show a ďalšie.

Vizitka tvorcov

kreatívny riaditeľ Vlado Kurek z Triad Advertising

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Do reklamy som sa dostal z učiteľstva, to bol môj pôvodný "dream job". Avšak neľutujem, aj na prezentáciach sa občas postavím k tabuli a vysvetľujem :)

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Inšpirácia číha všade, to vám povie každý a je to pravda. Ja špeciálne vo filmoch a seriáloch. Za posledné tri roky však musím povedať, že mix ľudí v TRIADE, kde sedíme kreatívci, ekaunti a programátori vedľa seba je to najinšpiratívnejšie pracovné prostedie aké som zažil.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

Aktuálne sa veľmi teším z kampane pre O2. Špeciálne z nápadu, ktorý umožňuje ľuďom, aby zo svojho hlasu urobili prívesok a darovali ho niekomu blízkemu.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Pozerať Superbowll nielen počas zápasu, ale aj cez reklamné prestávky.

Čo robíte, keď nepracujete?

Oddychujem.