ONLINE 1/16
Koktejl emócií
Hodnotenie: 4
Zadávateľ: Kofola
Agentúra: Triad Advertising
2. miesto
Rozumiete bublinkám?
Hodnotenie: 3,67
Zadávateľ: O2
Agentúra: Triad Advertising
3. miesto
Selfie pre seniorov
Hodnotenie: 3
Zadávateľ: Socia
Agentúra: Creative Department
Bodové hodnotenie kategórie ONLINE (max. počet bodov 5)
Socia | Kofola | O2 | |
Veronika Pizano | 4 | 3 | 4 |
Zora Husarčíková | 2 | 5 | 2 |
Pavol Kubán | 3 | 4 | 5 |
SPOLU | 3 | 4 | 3.67 |
Koktejl emócií
Legenda sa vracia Výherný online januárovej Kampane mesiaca vzdáva poctu legende. Je ňou značka Chito Tonic, ktorá bola uvedená na československý trh v roku 1969. Aktuálne patrí do portfólia spoločnosti Kofola.
Odbornú i laickú ponuku zaujala aplikácia s názvom „Koktejl emócií“, ktorá dokázala pomocou kamery a programu rozoznať ľudskú tvár, detekovať jej štyri základné emócie - radosť, prekvapenie, strach alebo hnev a premeniť ich na chute – sladkú, horkú, jemnú a ostrú. Na všetko stačil interaktívny kiosk, ktorý vybral nápoj a barman ho následne namiešal.
„Súčasťou komunikácie značky na eventoch pre barmanov a odbornú verejnosť bola aplikácia, ktorá vychádzala z unikátneho profesijného insightu. Skúsený barman dokáže už prvým pohľadom uhádnuť, aký drink by sa zišiel jeho zákazníkovi. A tak sme ľuďom namiešali koktejl na mieru,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk kreatívny riaditeľ z agentúry Triad Advertising Vlado Kurek.
Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Triad Advertising, ktorá má za úlohu vytvoriť dlhodobý pozicioning a komunikačnú platformu, ktorá vráti Chito do povedomia barmanov a odbornej verejnosti ako vysoko kvalitný produkt.
„Reklamný koncept „Horké skúsenosti stoja za to“ je napojený na produktovú vlastnosť nápojov – horkosť – a zároveň zastrešuje všetky kľúčové hodnoty značky. Jednak horkosť samotného príbehu značky a rovnako aj pochopenie sveta barnanov, ktorí sa musia vypracovať cez ťažké začiatky, aby nazbierali skúsenosti,“ dodáva V. Kurek.
Reklamná kampaň získala aj svoju tvár – je ňou Jan Vlachynský, ktorý je autorom barov Super Panda Circus a Baru, ktorý neexistuje v Brne.
Súčasťou kampane, ktorá je primárne určená barmanom a majiteľom barov je séria vizuálov s Janom Vlachynským, POS materiály, pripravovaná nová stránka značky a podpora na kľúčových eventoch ako je Prag Bar Show a ďalšie.
Vizitka tvorcov
kreatívny riaditeľ Vlado Kurek z Triad Advertising
Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?
Do reklamy som sa dostal z učiteľstva, to bol môj pôvodný "dream job". Avšak neľutujem, aj na prezentáciach sa občas postavím k tabuli a vysvetľujem :)
Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?
Inšpirácia číha všade, to vám povie každý a je to pravda. Ja špeciálne vo filmoch a seriáloch. Za posledné tri roky však musím povedať, že mix ľudí v TRIADE, kde sedíme kreatívci, ekaunti a programátori vedľa seba je to najinšpiratívnejšie pracovné prostedie aké som zažil.
Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...
Aktuálne sa veľmi teším z kampane pre O2. Špeciálne z nápadu, ktorý umožňuje ľuďom, aby zo svojho hlasu urobili prívesok a darovali ho niekomu blízkemu.
Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?
Pozerať Superbowll nielen počas zápasu, ale aj cez reklamné prestávky.
Čo robíte, keď nepracujete?
Oddychujem.