1. My hovoríme Áno – Telekom
Telekom tento rok do kampane angažoval Bekima a v komunikácii promuje svoje nové paušály Áno. Bezbariérovosť pri dátovaní inšpiroval aj koncept kampane, v ktorej Bekim takisto zdoláva bariéry. V reklame nakrúcanej pri budove Slovenského rozhlasu kráča po schodoch a povzbudzujú k tomu fanúšikovia. Vtipnou vsuvkou je zabudnutý vozík
2. Lišiak zo sadu – Heineken Slovensko
S novou reklamou pred letnou sezónou vyrukoval aj cider Lišiak zo sadu, ktorý v spote zdôrazňuje, že je slovenským produktom a obsahuje alkohol. Príbeh rozpráva sám Lišiak zo sadu, ktorý v spote odhaľuje, ako z jabĺk vyrába v tajomnom podzemí svoj nápoj. Spotrebiteľom odkazuje, že ich poslaním je uhasiť smäd či zvedavosť.
3. Bonus 80 eur počas MS v hokeji – Niké
Stávková kancelária Niké si do kampaní prizvala futbalového odborníka Laca Borbélyho. V aktuálnom období s ním nakrútila spoty k tohtoročným športovým vrcholom – hokejovému a futbalovému šampionátu. Spoty sú príbehmi zo života futbalistov, ktorých trénuje L. Borbély. Ako to v bežnom živote chodí, nie všetko ide podľa predstáv, a tak raz futbalisti tlačia pokazený autobus, v inom prípade ich zas šofér zabudne vziať so sebou.
4. Buď Active! – Rajo
Rajo sa vo svojej aktuálnej kampani spoľahlo na Sajfu, ktorý sa stal akýmsi ambasádorom zdravého kancelárskeho života. Ľudí v krátkych spotoch vyzýval k fyzickej aktivite – pohybu pri telefonovaní či drepom v office. Zdravý životný štýl majú podľa zahrnutého posolstva podporiť aj pitím mliečneho nápoja od Rajo a „byť active“.
5. Jazdím Ford pre život (Dieťa na palube) – Ford
Fordu záleží na bezpečnosti pri jazde na cestách. Preto pripravil CSR projekt Jazdím Ford pre život, ktorý má za sebou už druhé pokračovanie. Automobilová značka v rámci kampane realizuje kurz zvládania krízových situácii za volantom a preškoľuje vodičov. Popri zvyšovaní bezpečnosti na cestách prezentuje vďaka tomu v médiách vozidlá svojej značky.
6. Fantomas sa sťahuje – Poštová banka
Poštová banka pokračovala v máji s konceptom Fantomas, známa filmová postava sa tentoraz rozhodla pre sťahovanie, lebo ju zaujal výhodný úrok. Kampaň na hypotéku sa opäť objavila naprieč mediatypmi. Televízna reklama sa nakrúcala aj s niektorými originálnymi rekvizitami z pôvodných filmov.
7. Čakajúca Čiapočka – Úsmev ako dar
Úsmev ako dar v máji realizoval verejnú zbierku. V kampaň sa rozhodol zastavili známy rozprávkový príbeh. Teraz Čiapočka a Vlk čakajú, kým budú mať deti niekoho, kto im bude rozprávky čítať do konca, pretože keď rozprávky nikto deťom nečíta, nemajú zmysel.
Čakajúca Čiapočka Zdroj: Úsmev ako dar
8. Tajomstvo pravého kávičkára – Popradská káva
To, že žijeme v dobre sociálnych bublín a rôznych názorových táborov, vtipne v novej kampani zobrazila Popradská káva. V spote Tajomstvo pravého kávičkára na jednom mieste zhromaždila rôzne komentáre a pripomienky k pitiu kávy. Deleniu na takých či onakých kávičkárov ale má byť koniec, a výsledkom je kampaň o tolerancii.
9. Veľká malá pôžička – VÚB banka
VÚB banka pokračuje v kampaniach s Petrou Polnišovou, tentoraz išlo v reklame o double-branding aj so značkou Quatro, ktorá takisto patrí pod VÚB. V samotnom spote priniesol herečke nepríjemnosti pes, ktorý sa vybláznil na záhrade. Banka komunikuje svoje spotrebné úvery, na menšie veci odporúča nákup na splátky.
10. Odvaha byť slobodní – Veľvyslanectvo USA v SR
Americká ambasáda oslavuje na Slovensku 100 rokov spoločných vzťahov s našou krajinou. Pripomína sa tak podpísanie Pittsburskej dohody. Súčasťou kampane je 3-minútové animované video, ktoré rekapituluje najdôležitejšie míľniky americko-slovenských vzťahov. Nečakaným rozprávačom sa stalo zrnko kukurice.
11. S Fabiou extra vyhrávate – Škoda Auto
K hokejovým majstrovstvám sveta si lokálny spot pripravil aj tradičný sponzor turnaja Škoda. Promoval bonus pri kúpe svojich vozidiel a ich benefity. Mladých hokejistov pri hre podporili slovenskí hokejoví reprezentanti, ktorí za nimi prišli – ako inak – na Škode.
12. Rozdávame 5 GB dát – O2
Operátor O2 v máji odprezentoval svoju ponuku 5 GB dát pre všetkých. Symbolikou je znova „more možností“. V reklame k uškatcovi pribudol leňochod – odkazuje na to, že nikto nezostane na suchu, v tomto prípade ani zákazníci iných operátorov. TV kampaň doplnili aktivity v digitále vrátane súťaže na Facebooku.
13. Coop Jednota – Kolesománia
Jarnú súťaž Kolesománia promovala Coop Jednota tradične reklamou s Bačom a Honelníkom. Nechýbajú v nej zvieratá, kuriatko v tomto prípade aj v úlohe „cúvacieho senzora“ na starej škodovke. Honelníkovi by sa zišlo nové auto, spot pripomína, že ak aj spotrebiteľovi, má sa zapojiť do súťaže a nakúpiť v Jednote aspoň za 20 eur.