1. Ideme vlakom – ZSSK

Železničná spoločnosť Slovensko sa prostredníctvom ďalšej kampane snaží osloviť verejnosť, aby viac využívala jej služby a cestovala vlakom. Spojila sa so skupinou S hudbou vesmírnou, ktorá vytvorila skladbu špeciálne pre ZSSK. Párty vo vlaku sa zúčastnili aj samotní zamestnanci spoločnosti. Okrem spotu sú súčasťou kampane bannery, outdoor či print. Viac informácií

2. Naši krajania – Terno

Terno predstavil nový koncept potravín s názvom Kraj, ktorý má priniesť viac špecialít a kvalitných výrobkov od regionálnych dodávateľov. Otvorenie nových predajní komunikoval reťazec prostredníctvom kampane, ktorej súčasťou boli spoty. V nich sa predstavili viaceré značky ako Fertucha či Powerlogy. Súčasťou kampane bola aj náborová kampaň,v ktorej Terno hľadalo nových zamestnacov. Viac informácií

3. Trápnokúzelník – mBank

mBank po novom roku podporila komunikáciou svoju mobilnú aplikáciu mBank 3.0. Kampaň nasadila okrem televízie aj v online a na pobočakách. Jej tvárou sa stal kúzelník Richard Nedvěd, ktorý je známy z televíznej šou Česko Slovensko má talent. V sérii spotov sa s ním objavila aj jeho partnerka. Spoločne ukazujú jednoduché riešenia v oblasti osobných financií. Viac informácií

4. George – Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa odštartovala v úvode januára tajomnú kampaň, v ktorej postupne odhaľovala tajomstvo skrývajúce sa za menom George. To je meno nového interbankingu, ktorý banka podporila masívnou kampaňou nasadenou vo viacerých fázach. Okrem televízie a internetu bola podporená tiež prostredníctvom rádiových spotov, outdooru či online bannerov. Viac informácií

5. Najbližšie k vám – TV Joj

Joj nasadila do televízneho vysielania imidžový spot, ktorý bol akýmsi mikropríbehom pracovného dňa zamestnanca spravodajskej redakcie. Ukazuje cestu reportérov a technikov do rôznych kútov Slovenska s cieľom prinášať aktuálne informácie, ale zároveň ich zobrazuje aj ako ľudí, ktorí majú svoj vlastný súkromný život. V kampani vystupovali zamestnanci televízie, súčasou boli aj printové inzeráty a OOH reklama. Viac informácií

6. Social Phone – Zaraguza

Zaraguza v rámci svojej PF-ky predstavila zariadenie Social Phone, ktoré zabezpečilo ľuďom dokonalé offline Vianoce v kruhu najbližších. Social Phone mal byť direct mail ušitý na mieru ľuďom z reklamy, ktorý bol nielen kreatívnym, ale aj funkčným darčekom. Video parodujúce svet sociálnych sietí a smartfónov videlo 25-tisíc reklamných nadšencov, získalo 1 110 pozitívnych reakcií a 235 komentárov. Social Phone sa dostala aj do Ads of the World.

7. Akčný model extra – Škoda

Škoda sa v kampani snažila predstaviť funkcie, ktoré poskytujú jej modely – svetlá, parkovacie senzory, klimatízácia či tempomat. Na pomoc si značka prizvala najmenších, ktorí majú v obývačke vytvorené hračkárske auto a chystajú sa k babke. Okrem televízneho spotu bola kampaň nasadená v outdoore či online. 

8. 50 rokov v Európe – Kaufland

Kaufland oslavoval 50. výročie od svojho vstupu na európsky trh, pričom si do lokálnej kampane prizval známe osobnosti zo Slovenska. Verejnosti sa prihovárala napríklad Emma Drobná, Daniela Hantuchová, Zdenka Predná a ďalší. Prostredníctvom viacerých spotov spoločne vyzývali spotrebiteľov, aby sa zapojili do súťaže o automobily a nákupné poukážky. 

9. #vodenvnoci – Coca-Cola

Coca-Cola pripravila fanúšikovskú kampaň, v ktorej hovorí, že nenechá našich vytuhnúť vo finiši. Celú komunikáciu sprevádza hashtag #vodnevnoci a značka sa v ňom predstavuje ako partner tohtoročných olympijských hier. Reklamná kampaň sa okrem televízie zameriavala na digitálne aktivity na sociálnych sieťach a do komunikácie zapájala množstvo influencerov.  

10. Active Life – Coop Jednota

Coop Jednota v televíznom spote predstavila značku Active Life, ktorej súčasťou sú produkty s menším obsahom cukru a teda menším počtom kalórií. V kampani ju predstavujú známe tváre Coop Jednoty – Bača a Honelník. Honelník sa pod dozorom Baču chystá na Majstrovstvá sveta honelníkov, a tak poriadne trénuje a dodržiava aktívny životný štýl, pričom konzumuje výrobky tejto značky.