Februárové kampane neboli kvôli sviatku Sv. Valentína výhradne presýtené láskou. Do hodnotenia sa prebojovala kampaň bojujúca proti rasizmu, kampaň, ktorá stavila na nostalgiu, či kampaň pripomínajúca okrúhle výročie. 

O priazeň sa uchádza tento mesiac celkovo 11 kampaní, najlepšou by sa mala stať tá, ktorá dokázala zaujať nápadom a prevedením. Úplný víťaz aj v tomto prípade postúpi do záverečnej ankety o Kampaň roka, ktorej víťazov oceňujeme na každoročnej konferencii TREND Marketing Summit. 

Vaša pomoc bude ocenená, jedného z vás odmeníme štvrťročným digitálnym predplatným týždenníka TREND. Deadline na hlasovanie – vyplnenie formulára je do stredy 22. marca do 19:00 h. Viac informácií o hlasovaní

Shortlisty do Kampane mesiaca vyberá redakcia Mediálne.sk na základe prihlásených prác a vlastného monitoringu.

SHORTLIST KAMPANE MESIACA (FEBRUÁR 2017)

Minulý mesiac odbornú porotu a verejnosť zaujala kampaň z dielne agentúry This is Locco, ktorá pripravila kampaň pre Union poisťovňu. Prečítajte si viac o víťaznej kampani za január.

Tešíme sa na vaše hodnotenia!