1. A čo teraz? – O2

Telekomunikačný operátor O2 vo februári začal oslavu 10. výročia na slovenskom trhu, ktoré verejnosti pripomína reklamnou kampaňou. Odštartovala televíznym spotom, v ktorom značka promuje nové paušály zamerané na dáta. Okrem hlavného spotu prebiehala kampaň aj prostredníctvom produktového a hardvérových spotov. Viac informácií.

2. Mýty z našej brandže - Unlimit Recruitment

Firma Unlimit Recruitment chcela v online kampani vyvrátiť mýty, ktoré kolujú o recruiteroch. A tak vytvorila komiks, prostredníctvom ktorého na sociálnej sieti Facebook oslovila IT-čkárov. Tým sa snažila vysvetliť, že to, čo sa zvyčajne hovorí, v Unlimit Recruitment neplatí. 

Kampaň mesiaca: Február 2017 (shortlist)

Zdroj: Respect APP

3. Mr. Coconut - Respect APP

Reklamná agentúra Respect APP sa v rámci náborovej kampane snažila zaujať pozornosť kreatívcov na Facebooku. Využila social formát, ktorý zábavným spôsobom odkomunikoval, že agentúra hľadá šikovných copywriterov. Medzi ľuďmi, ktorých video oslovilo, sa našlo viacero šikovných adeptov.

4. Špeciálna odmena – PSS

Prvá stavebná sporiteľňa sa vo februárovej kampani snažila svojim klientom odkomunikovať, že za riadne splácanie úveru im vráti dokopy až 15 splátok. Súčasťou komunikácie bol okrem televízneho aj rádiový spot, v ktorom známy Lišiak doslova vracia ľudom splátky a tiež špeciálny trailer nasadený v kinách.

5. Absolut Slovak Art – Piernod Ricard

Absolut vodka dlhodobo podporuje mladých umelcov po celom svete a aj na Slovensku. Značka chce zaujať aj iných mladých ľudí, a preto vytvorila koncept špeciálnych limitovaných edícii venovaných slovenským grafikom. Každý mesiac jeden z nich vytvorí päť fliaš so svojím umením. Facebook značky sa zmenil na takzvanú galériu so zaujímavými kúskami. A niektorí šťastní fanúšikovia si fľaše mohli navždy pridať do svojej zbierky.

Kampaň mesiaca: Február 2017 (shortlist)

6. Becherovka na Instagrame – Pernod Ricard

Becherovka a nadaní slovenskí craftmani majú spoločne veľmi dobrý vzťah a tak sa značka rozhodla odkomunikovať túto myšlienku verejnosti. Ako komunikačný kanál si vybrala Instagram a spolu s agentúrou vytvorili koncept, v ktorom slovenskí hand-made výrobcovia vytvárajú jedinečné produkty inšpirované Becherovkou. Z Instagramu sa stal katalóg šikovných ľudí a pravých slovenských výrobkov.

7. Myslite na poistenie domácnosti – Uniqa

Uniqa nadviazala na spoluprácu so stand-up komikmi a rozhodla sa na Facebooku staviť všetko na jednu kartu - jeden post mesačne. V jednom videu komik odľahčeným spôsobom hovorí o životnej situácii, ktorá sa spája s poistením. Tak dokáže aj v prenesonom zmysle slova nezábavný produkt, akým je poistenie domácností, odkomunikovať odľahčene, zapamätateľne a má nadpriemerné výsledky.

8. Nerobíme rozdiely - Hej.sk

Internetový obchod Hej.sk predstavil reklamnú kampaň, v ktorej reagoval na príspevok na sociálnej sieti značky Nebbia Žilina. Jeho súčasťou bola fotografia modelky s černošským modelom a športovcom Dennisom Johansenom, pri ktorej sa na Facebooku postupne začalo postupne objavovať množstvo rasistických komentárov. Súčasťou reakcie Hej.sk je čierno-biely vizuál na webe, prostredníctvom ktorého značka verejnosti odkazuje, že nerobí rozdiely a je hrdá na to, že svet je pestrofarebný. V e-shope ponúkala zľavy na bielu a čiernu techniku. Viac informácií.

Kampaň mesiaca: Február 2017 (shortlist)

Zdroj: PR.Konektor

9. Prvá spomienková konzerva – Tatrakon

Konzerváreň Tatrakon dala možnosť spotrebiteľom zakonzervovať svoju spomienku s fotografiou, ktorú odosielala na Valentína. Online kampaň prebiehala na sociálnej sieti Facebook a YouTube. Na špecializovanej stránke www.konzervarentatrakon.sk si mohli spotrebitelia zároveň pozrieť video nakrútené autenticky priamo v konzervárni. Viac informácií

10. Hypotéka s poistením vodiča – ČSOB

ČSOB po prvýkrát odhalila sukromný život hlavného hrdinu svojich spotov, ktorý je tvárou značky už päť rokov. Anglický herec Jake Maskall, ktorý doteraz ukazoval divákom len svoj profesijný život, sa v kampani objavil so svojou priateľkou. Celkovo sa v kampani banky po prvýkrát objavila žena. Spot bol nasadený na Valentína tohto roku.

11. Týždeň lepších riešení pre lepšiu budúcnosť – Ikea

V rámci kampane zameranej na trvalú udržateľnosť Ikea v spolupráci so Satori Stage uviedla Týždeň lepších riešení pre lepšiu budúcnosť, počas ktorého mali návštevníci možnosť vidieť vystavené výrobky ako aj recyklovateľné materiály. Súčasťou výstavy bola aj nová limitovaná kolekcia Ikea PS2017, ktorú uviedla dizajnérka Iina Vuorivirta. Okrem otvorenej výstavy prebiehali aj podujatia pre médiá a študentov architektúry a dizajnu.

Kampaň mesiaca: Február 2017 (shortlist)