1. #whyirunbratislava – Adidas
Značka Adidas vytvorila počas podujatia ČSOB Bratislava Marathon 2017 galériu bežčov, do ktorej sa zapojilo viac ako 500 účastníkov. Za 10 dní vznikla nadrozmerná 3D galéria s fotografiami všetkých, ktorí sa zapojili do výzvy a podelili sa na svojom Instagrame o dôvod, prečo behávajú. Celú komunikáciu značka zastrešila hashtagom #whyirunbratislava. Bezči mali možnosť vytlačiť si svoju fotografiu v Adidas Expo stane a umiestniť ju k ďalším priamo na inštaláciu na maratóne.
2. Šariš Zlatá 12 - Pivovary Topvar (Šariš)
Pivovar Šariš uviedol na trh pivo s novou receptúrou, ktoré verejnosti predstavil pod názvom Šariš Zlatá 12. Ústredným slovom v komunikácii sa stalo „nenormálne“ a launch novinky sprevádzali dve verzie televíznych spotov a niekoľko online videí. Každé z nich rozpráva príbeh, ako vzniklo nové pivo. V spotoch sa objavil aj Marián Čekovský.
3. Úver na bývanie - Poštová banka
Poštová banka v apríli kampaňou nadviazala na imidžové spoty z januára, keď zmenila komunikačnú stratégiu a predstavila nové logo. Súčasťou kampane boli tri 30-sekundové spoty, ktorých úlohou bolo osloviť inú cieľovú skupinu. Mladých, ktorí si hľadajú bývanie, ich rodičov, ktorí im pri bývaní pomáhajú a klientov iných bánk, ktorí sa rozhodujú, či je lepšie sporiť, alebo splatiť časť svojho úveru.
4. Leták, ktorý rastie – Hyundai
Hyundai na bratislavskom autosalóne predstavil takzvaný rastúci leták pre podporu modelu Hyundai Ioniq Electric. Leták ilustroval stopercentný rešpekt tohto auta k prírode, jeho nulové emisie aj ekologické (recyklované) materiály, z ktorých je vyrobený. Keď ho zasadíte, vyrastie z neho rastlina, konkrétne lúčne kvety.
5. Rozprávkový dom – VÚB banka
VÚB banka nasadila kampaň v online, kde prostredníctvom zábavných videí komunikovala svoju hypotéku. V spolupráci s reklamnou agentúrou nechala naceniť najznámejšie rozprávkové obydlia ako domček na stračej nôžke alebo perníkovú chalúpku odborníkmi. Videá si pozrelo 100-tisíc ľudí, 40 percent ich dopozeralo do úplného konca a 100 ľudí si reálne vypočítalo hypotéku.
6. Dobré dáta – O2
Pri príležitosti 10 rokov pokračoval operátor O2 so svojou narodeninou kampaňou, do ktorej zapojil aj známe osobnosti zo Slovenska. Desať ambasádorov a desať výziev bolo súčasťou komunikácie, vďaka ktorej mohli ľudia po kúsku meniť Slovensko k lepšiemu a za odmenu získať dáta. V kampani sa objavil napríklad Matej Tóth, Kristína Farkašová, Koloman K. Bagala, Strapo, Táňa Pauhofová a ďalší.
7. Interná kampaň Dobrý nápad – Orange Slovensko
Orange chcel v internej, postrovej kampani podporiť a motivovať všetkých svojich zamestnancov k zdieľaniu nápadov na zlepšovanie a inováciu poroduktov a služieb vo firme. Spolu s reklamnou agentúrou vytvoril koncept založený na predstavení najlepších nápadov v histórii ľudstva, ako aj ich autorov. Zároveň tematicky a vždy inak vyzýval zamestnancov, aby sa podelili o svoje nápady.
8. Miss Hurbanovo, ale light - Heineken (Zlatý Bažant)
Zlatý Bažant uvedenie novinky Radler 00 Light podporil kampaňou, v ktorej komunikuje, že chutí rovnako ako pôvodný nealkoholický nápoj, ale obsahuje o tretinu menej cukru. Súčasťou kampane je televízny spot, v ktorom hlavnú úlohu hrajú finalistky Miss Hurbanovo. Tie by si rady dali Radler, ale ak chcú zvíťaziť, musia rátať kalórie. Zlatý Bažant propagoval Radler aj v online, rádiách či na vonkajších reklamných plochách. Viac informácií.
9. Zavoňajte rokmi sedemdesiatymi – Heineken (Zlatý Bažant)
Vôňa, rovnako ako chuť má moc vrátiť nás v spomienkach do minulosti. Zlatý Bažant o sebe hovorí, že chuť 70. rokov už predstavovať netreba, preto pred Veľkou nocou v čase oblievačiek mužom ponúkol možnosť zavoňať rokmi sedemdesiatymi. Na autobusovej stanici Mlynské Nivy značka nainštalovala interaktívny citylight pre Zlatý Bažant. Po stlačení tlačidla nastriekal na muža legendárnu vôňu Pitralon. Na ceste za sviatkami sa pivári mohli osviežiť kolínskou a spríjemniť tak jazdu v autobuse aj nežnejšiemu pohlaviu.
10. Axe GoGo – Axe
Tvárou značky Axe You sa v kampani Axe stal youtuber Gogo, ktorý v reklame hovorí, že každý vrátane nerdov je príťažlivý, má šarm, čaro a sexepíl. Kampaň bola lokálnou adaptáciou globálnej komunikácie You Got Something a cieli na tínedžerov, ktorí trávia hodiny na YouTube sledovaním videí. Komunikácia bola nasadená okrem YouTube aj na Instagrame, Facebooku, na afinitných portáloch, v outdoore a na festivale Utubering. Viac informácií.
11. Orange Mix – Orange Slovensko
Orange podporil svoju ponuku Orange Mix kampaňou, ktorej súčasťou je spot s rozprávkovým motívom. Hlavnú úlohu si zahral herece Michal Hudák. Posolstvom kampane je správa, že mať viac ako jednu službu sa oplatí. Tak ako operátor spája služby v mixoch, spojil dva príbehy - Winnetoua a Šípovú Ruženku, aj v spote, ktorý je nosným prvkom kampane. Kampaň bola okrem televízii nasadená v online, OOH, printe, na POS materiáloch a prostredníctvom netradičných médií. Viac informácií.
12. Vybeer sa von – Slovenské združenie výrobcov piva a sladu
Výrobcovia piva chceli mladých ľudí, ktorí trávia veľa času na internete, naučiť chodiť s kamarátmi von na pivo. SZVPS predstavilo kampaň s názvom Vybeer sa von, ktorá prebiehala v online. Paralelne bežala v reálnom svete, ktorý zastupovali puby ako hlavný komunikačných kanál. V nich boli v nich umiestnené POS materiály. Viac informácií.
13. Rajo Active Protein – Rajo
Rajo si pre svoj nápoj Rajo Active Protein vybral do kampane ako hlavnú tvár Mateja Sajfu Cifru, ktorý je známy svojou záľubou v behaní a celkovo športe. Rajo Active Protein je produktový rad s vysokým podielom proteínov prirodezene mliečneho pôvodu a je určený pre mladých ľudí, ktorí sa snažia tráviť svoj voľný čas aktívne. Okrem televízie bola kampaň nasadená v online na Facebooku a Youtube.