SodaStream predstavila prvoaprílovú kampaň, v ktorej si zahrala hviezda seriálu Hra o tróny Thor Bjornsson spolu s hercom Rezom Farahanom. S úplnou vážnosťou značka vo videu predstavila svoj nový produkt SodaSoak, ktorý si môžu spotrebitelia kúpiť online s 98 percentnou zľavou. Neočakávajte žiadny nápoj, ale špeciálny doplnok, ktorý urobí z bežného kúpeľa nezabudnuteľný zážitok. Čakať môžete poriadnu dávku humoru a bizarnosti.

Žarty zo spotrebiteľov si robí aj Burger King, ktorý pre tento deň predstavil špeciálny Whopper. Je čokoládový a spotrebitelia si ho môžu dať napríklad aj ako dezert. Aj cibuľové krúžky sú dokonca z bielej čokolády. Značka hovorí, že vo svojich reštauráciách ho ponúkne už čoskoro. Pravdepodobne sa to však nikdy nestane.

Konkurenčný McDonald's 1. apríla predstavil na Slovensku špecialitu - prvý burger, ktorý je od Slovákov pre Slovákov. Jeho základom sú kuracie prsia a šalát značka nahradila ananásom, broskyňou a baraními rohmi. Súčasťou špeciálnej ponuky má byť aj taštička plnená korbáčikmi a špeciálne hranolčeky. A značka hneď za tým uvádza, že ide o výmysel. 

Je prvý apríl. Zo zákazníkov si uťahuje Burger King aj T-Mobile

Zdroj: www.mcdonalds360.sk

T-Mobile si strieľa z verejnosti predstavením topánok, ktoré nazýva T-Mobile Sidekicks. Aj napriek tomu, že značka hovorí, že tenisky majú špeciálnu technológiu, nie je to tak.

Ale spotrebiteľom to povie až na webstránke BeMagenta.com, kde predáva aj ďalšie obrandované produkty. Topánky si aj napriek tomu môžu používatelia skutočne objednať. 

Apple predstavil svoj nový model iPadu spolu s Apple Pencil. Značka ho v kampani promuje ako skvelú pomôcku pre študentov, ktorým má poslúžiť napríklad pri riešení domácich úloh. Jeho súčasťou sa stali teda deti a značka sa v ňom tak trochu vrátila v čase.

YouPorn spolu s dánskou Women's Society bojuje proti videám, ktoré šíria partneri po rozchode so svojimi priateľkami na internete. Reklama od agentúry Gorilla Media je súčasťou dlhodobej komunikácie #AskFirst. Jej súčasťou je množstvo rozhovorov s dievčatami, ktoré sa stali terčom pomsty svojich ex partnerov. 

Lotérie majú naozaj rôznorodé reklamy. Niektoré sa snažia ľudí ohúriť emóciami, niektoré svoju komunikáciu postavia na humorných situáciach. Ten druhý prípad je kampaň nemeckej lotérie Lotto24, ktorú pripravila reklamná agentúra Heimat. V serií videí očakávajte tiež poriadnu dávku kreativity. 

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.