Hornbach prichádza aj s televíznym spotom, ktorý je ústredným prvkom kampane s názvom „Tak vonia jar“. V ňom zachytáva jarné práce v záhrade s hrdinami, ktorí sú už pre Hornbach typickí.
Mediálne plánovanie na Slovensku bolo v rukách spoločnosti Unimedia. Spot bude vysielaný v najrôznejších dĺžkach a verziách v európskych krajinách, v ktorých Hornbach pôsobí. Štart kampane na Slovensku je v piatok 15. marca.
Aj tentoraz sa o kreatívu postarala berlínska agentúra Heimat, ktorá je kmeňovou agentúrou Hornbachu. V tomto prípade ide o jej 19. jarnú kampaň v poradí.
„Samozrejme, aj teraz ostáva centrom kampane Hornbachu projekt. A s ním aj tvorivá sila a vášeň našich zákazníkov,“ hovorí David Kolář, marketingový riaditeľ spoločnosti Hornbach pre Slovenskú a Českú republiku.
Kampaň ponúka aj podružné úrovne interpretácie. „Spot je možné chápať ako diskurz k zvyšujúcej sa urbanizácii a klesajúcej kvalite života v mestách. Keď sa pozrieme na protagonistov, môžeme napríklad rozpoznať symbol zrelého odhodlaného muža,“ hovorí Guido Heffels, kreatívny šéf agentúry Heimat.
Spot sa nakrúcal v réžii Austrálčana Sama Hibbarda, produkciu mala pod palcom spoločnosť Anorak v Berlíne. Príslušná plagátová a printová kampaň sa zameriava na flóru v záhrade. Autorom fotografií je Kai-Uwe Gundlach z Hamburgu.