Spoločnosť Hakugen, japonský výrobca telových ohrievačov, sa rozhodol expandovať na slovenský trh. Na realizáciu komunikačnej kampane si značka vybrala reklamnú agentúru 2create. Mediálny nákup zabezpečuje Starmedia. Mediálne.sk o tom informoval managing director agentúry 2create Martin Porada.
Základným cieľom kampane je priblížiť produkt primárnej cieľovej skupine a nenásilnou formou predstaviť, ako telové ohrievače Hakugen Warmers fungujú.
Hakugen teplošky
Slovensko podľa agentúry predstavuje testovací región. Na základe obchodných výsledkov sa bude stratégia adaptovať aj do ďalších európskych krajín.
Ročný predaj Hakugen Warmers v Japonsku dosahuje dve miliardy kusov, v rámci segmentu patrí značke 25-percentný trhový podiel.
„Vzhľadom na fakt, že trh telových ohrievačov je v Európe stále len v začiatkoch, vidíme veľký potenciál na rozvoj a rast predaja. Sezónu 2013/2014 vnímame ako kľúčovú pre budúce rozhodnutia,“ uviedla marketing and sales manager pre Slovensko a Čechy Jana Denková.
„Pojem telové ohrievače znie príliš technicky a nie je „catchy“, preto sme sa rozhodli pre launch na Slovensku pomenovať segment tohto typu produktov „teplošky“. Veríme, že sa medzi ľuďmi ujme a „zľudovie“, dodala J. Denková.
Kampaň sprevádzala virálna kampaň nasadená v online prostredí.
Produkt nie je na Slovensku úplná novinka, rôzne internetové obchody ho majú v sortimente už dlhšie.
Tento rok bola agentúra 2create úspešná aj v tendri farmaceutickej spoločnosti Bayer alebo developerskej skupiny Lucron Development na projekt Arboria Park v Trnave.