Jandl pripravil globálnu kampaň pre dvojmesačník pre reklamné a kreatívne odvetvie Lürzer's Archive. Lürzer's Archive je dvojmesačník pre reklamné a kreatívne odvetvie. Publikujú sa v ňom printové reklamy, TV reklamy, a digitálne a interaktívne reklamy z celého sveta.
Magazín vychádza od roku 1984, v súčasnosti má 300 000 čitateľov po celom svete. Lürzer's Archive poveril agentúru Jandl, aby vymyslela globálnu printovú kampaň.
Bernd Fliesser, Chief Creative officer agentúry Jandl: „Keďže mnoho kreatívcov čerpá z tohto magazínu inšpiráciu, rozhodli sme sa tejto problematiky chopiť a vizualizovať ju. V kampani ukazujeme dvojníkov – „kópie“ známych reklamných tvorcov, na fotografiách, ktoré sú tiež kópiou známych portrétov týchto tvorcov. Dramatizujeme tak „krádež“ známych kampaní“. Christian Lürzer, CEO Lürzer's Archive: „Reklama by mala byť zábavná. A táto kampaň je zábavná!“.
HDL: Lürzer's Archive. Najkopírovanejší magazín na svete.
Zdroj: Jandl
Zdroj: Jandl
Zdroj: Jandl