Nákupno-obchodné centrum Eurovea sa v najnovšej kampani pozicionuje ako „nákupný raj“. Komunikačný koncept po prvýkrát pochádza z dielne agentúry Jandl, ktorá značku získala do svojho portfólia v apríli tohto roku.
„Kampaň je výsledkom posunutého pozicioningu značky Eurovea a komunikuje ju ako ideálne nákupné centrum pre všetkých. Vďaka architektúre a prostrediu je Eurovea miestom, kde sa nakupujúcemu splnia všetky túžby. To bol dôvod, prečo sme sa rozhodli pre spojenie „Eurovea – Nákupný raj“,“ uviedol pre Mediálne.sk account manager agentúry Jandl Marek Wilhalm.
Na vizuáloch najnovšej komunikácie je zobrazený strom situovaný v interiére nákupného centra s dvomi ľuďmi, mierne štylizovanými do úlohy Adama a Evy. Rodičia majú plné ruky nákupov a deti sa veselo hrajú. Vizuálne spracovanie spája motívy prírody s predmetmi charakterizujúcimi ponuku obchodov a služieb nákupno-obchodného centra. V rámci outdoorovej kampane Eurovea rozmiestnila na strechy autobusových zástavok umelé lístie.
Zdroj: Jandl
„Zeleň na strechách má pomôcť k budovaniu rajského pocitu. V zástavkách hrá taktiež MP3 slučka so štebotom vtákou a pozvánkou do Eurovea. Umelú zeleň sme volili najmä z praktických dôvodov,“ dodáva Wilhalm.
Kampaň okrem printu a outdoorových nosičov zahŕňa rádiové spoty a online komunikáciu. V minulosti sa o značku Eurovea starala agentúra Made by Vaculik, ktorá stála aj za premiérovou kampaňou pri otváraní centra. Viac informácií.
Zdroj: Jandl