Po bronzovom levovi v Cannes kampaň s názvom „Nosič batožín“ si z newyorského festivalu Clio Awards odnáša striebro.
„V prvom rade chcem pogratulovať našim odvážnym klientom, ktorí veria v silu kreativity a v neposlednom rade nášmu tímu, ktorý dokáže prichádzať s nápadmi na svetovej úrovni, ktoré sú oceňované na najprestížnejších reklamných súťažiach,” vysvetľuje výkonný riaditeľ agentúry Jandl Valér Hlobil.
Hlavnými hrdinami spotov sú muži, ktorí sú zamestnancami rôznych letísk vo svete. Okrem toho ich spája to, že všetci traja sa starajú o batožinu pasažierov a po nie veľmi príjemných životnýchudalostiach sa hnevajú na celý svet. Preto je dobré mať kvalitný kufor.
Kampaň získala striebro v kategórii Film – reklamy v rozsahu 30 až 60 sekúnd.