Expanzia je zatiaľ len virtuálna v podobe internetových klipov umiestnených na microsite thebiggestsmallagency.com. YouTube videá promujú v krátkych spotoch 196 virtuálnych pobočiek od Barbadosu po Mauritániu, od Kirgizska po Lesotho či USA alebo Čínu.
Každá ukážka virtuálnej pobočky, ktorá je v jednotlivých krajinách, predstavuje vtipným spôsobom mix medzi miestnou kultúrou a reklamou.
„Sme sície nezávislou agentúrou, no cítili sme, že sa nám naskytla skvelá príležitosť pre komunikovanie nášho zámeru rapídne expandovať a preniknút na zahraničné trhy. Práve preto sme spustili ešte väčšiu virtuálnu sieť pobočiek,“ tvrdí za Jandl kreatívny riaditeľ Alex Strimbeanu.
Selfpromo kampaň má zatiaľ najmä imidžový rozmer. „Ďalším dôvodom, ktorý nás motivoval k tomuto projektu, bolo predstaviť našu filozofiu, ktorá sa spolieha na veľké myšlienky a snaha urobiť všetko pre to, aby sme naše úsilie nasmerovali na medzinárodné projekty,“ vysvetľuje.
Agentúra považuje celý projekt za štartovací bod pri budovaní medzinárodnej siete pobočiek. „Naším cieľom je otvoriť bránu pre klientov z akejkoľvek časti sveta, pretože reklama sa rovnako ako iné odvetvia po nástupe digitálu v mnohom zmenila,“ uzatvoril A. Strimbeanu.
Jandl má zatiaľ ďalšiu pobočku len v Česku, spomedzi zahraničných klientov uvádza firmy z Rumunska, Ruska „a ďalších“ trhov.