Banka tentokrát divákov „provokuje“ s Kubou, odkiaľ svoju dovolenkovú pohodu divákom prezentuje hlavný hrdina spotu, ktorý má predstavovať najspokojnejšieho bankového klienta.
Ten si aj počas letných mesiacov užíva benefity klubu Magnus – má priamo na pláži hotelovú izbu a knižnicu. J&T Banka pre reálne stvárnenie knižnice zakúpila na Kube 5-tisíc kníh, keďže dovoz vlastných domáce zákony nepovoľujú. Všetky knihy poputujú miestnym školám, uviedla banka v tlačovej správe.
„Dominantným a zjednocujúcim prvkom každého spotu je morské pobrežie. Každý moment je charakteristický eleganciou, ľahkosťou a minimalizmom, ktoré sú pre spoty J&T Banky už typické. Rovnako typický je aj hlavný predstaviteľ, ktorým je opäť úspešný muž, reprezentujúci klienta. Táto postava sa spája so značkou J&T Banky od začiatku nadlinkovej komunikácie od roku 2009,“ uvádza banka.
Kreatívny koncept pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett, výrobu zabezpečila TV Joj pod taktovkou režiséra Jaromíra Malého. Spoty budú po prvýkrát vysielané v HD kvalite.
Prvý zo série spotov je nasadený od 22. júla, kampaň bude pokračovať v priebehu leta nasadením ďalšieho spotu. Na jeseň plánuje banka uviesť ďalšie štyri. Okrem televízie je kampaň nasadená v printe a v online prostredí.