Tendra na novú kreatívnu agentúru sa zúčastnilo celkovo šesť agentúr, ich mená J&T Banka nezverejnila. MW Promotion v konkurencii podľa banky uspela vďaka zaujímavému, komplexnému návrhu, spracovaniu PR aktivít a multikanálovému marketingovému prístupu ku komunikácii.
„Tak, ako v poskytovaní produktov a služieb pre klientov, aj v komunikácii hľadáme tie najlepšie možnosti. Tešíme sa na nové svieže nápady, ktoré nám pomôžu posunúť komunikáciu o krok ďalej a obhájiť našu pozíciu na trhu privátneho bankovníctva,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk vedúci marketingu J&T Banky Radovan Teuschel.
Nová reklamná agentúra nie je prvou zmenou, ktorú banka uskutočnila v priebehu tohto roka. V marci po dlhšom čase obmenila aj komunikačný koncept, pre ktorý boli typické provokácie, exotické pláže a momentky zo života úspešných.
Kampaň s iným konceptom agentúra Wiktor Leo Burnett „vyskladala“ zo záberov na priemyselné haly a drinu a vyniknúť nechala súčasné tanečné umenie a video mapping. Viac informácií.
Aktuálne bude agentúra MW Promotion nadväzovať na predošlý koncept art&science, pričom kampaň odštartuje televíznym spotom na začiatku októbra. J&T Banka sľubuje hru s obrazom a spoluprácu s vizuálnym umelcom pôsobiacim v zahraničí.