Provokáciám, exotickým plážam a momentkám zo života úspešných striedajú zábery na priemyselné haly a drinu.

Prvú kampaň finančná spoločnosť venovala produktu Investičný vklad, ktorý podporila televíznym spotom. V ňom značka nechala vyniknúť súčasné tanečné umenie a video mapping. Viac než čísla sa do popredia dostávajú insighty a myšlienkové pochody, ktoré má riešiť pri rozhodovaní každý investor.

„Art & Science je spojenie technológií a kreativity. V tomto duchu prebiehala aj samotná príprava kampane, kde naša agentúra zvolila iný postup ako v minulosti. Namiesto delegovania jednotlivých úloh si všetci tvorcovia - agentúra, režisér, produkcia, choreograf a programátori - sadli za jeden stôl a spoločne hľadali najlepšie možné riešenie,“ vysvetľuje banka.

Súčasťou kampane je okrem televízneho spotu aj printová kampaň. O celú kreatívu sa postarala dvorná agentúra značky Wiktor Leo Burnett.

J&T Banka predstavila po siedmich rokoch nový komunikačný koncept

Zdroj: Wiktor Leo Burnett