J&T Banka chce opäť osloviť egoistov. Misiou Apolla 11 s astronautmi Armstrongom, Aldrinom a Collinsom sa nechali inšpirovať tvorcovia televízneho spotu v aktuálnej jesennej kampani banky, ktorá odštartovala v pondelok večer. Prostredníctvom kampane komunikuje banka novinky v ponuke produktov, kde okrem zmeny úrokových sadzieb prináša aj zmeny v systéme benefitov. Kreatívne sa na najnovšej reklamnej kampani opäť podieľala reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, produkciu zabezpečila televízia Joj, réžiu riadil Dominik Miškovský.  

Prvý z celkovo troch spotov s pracovným názov „Kozmonaut“ sa točil v sklade, kde bol nainštalovaný model vesmírnej stanice spolu s vesmírnym modulom. Skafandre boli dovezené priamo z NASA v USA, do štúdia bol navezený špeciálny piesok, ktorý sa neprášil, aby sa vytvoril reálny dojem pristátia na mesiaci.

Spot sa začína komunikáciou s riadiacim centrom a zábermi z paluby pri pristávaní na Mesiac. Pri dverách si dávali Aldrin s Collinsom prednosť, kto vystúpi ako prvý, túto príležitosť využil Armstrong a predbehol ich. V spote odznieva aj upravená nesmrteľná veta: „Malý krok pre ľudstvo, veľký krok pre mňa!“,  ktorá pokračuje ďalej:  „Kto nemyslí na seba, nikdy nič nezíska“.

Dĺžka prvého spotu je 30, respektíve 50 sekúnd, pričom kratšia verzia bude vysielaná v tandeme s 10-sekundovým spotom propagujúcim systém benefitov klubu Magnus, ktorý sa bude striedať v troch variáciách. Kampaň pracujúca s témou egoizmu bude pokračovať ponukou ďalších produktov a výhod v TV, printoch, na internete a na sociálnych sieťach.

Spoty sú opäť charakteristické odvážnymi nápadom – keď chcete v živote niečo dosiahnuť, musíte v prvom rade myslieť na seba. Život je o výnimočných príležitostiach a preto je dôležité využiť skutočne každú z nich, tie výnimočné sa totiž nezvyknú opakovať. Naše kampane mnohých provokujú, ostatných bavia, ale azda nikoho nenechajú chladným a nútia premýšľať,“ uviedla riaditeľka J&T Banky Monika Céreová. Ďalší spot, ktorý bude nasadený koncom októbra, sa točil v kaštieli v Tomášove a tretí, posledný, v divadle v Brne. „Koncept týchto spotov prezradíme pred ich odvysielaním,“ dodala Céreová.

Televíznemu spotu predchádzala krátka teasingová kampaň s názvom „Pravda o pristátí na Mesiaci“, ktorá promovala premiérové odvysielanie reklamného spotu. Teasing prebiehal od 16. septembra v rámci brandingu portálov www.joj.sk, www.huste.tv, baneru na pravda.sk a na sociálnej sieti Facebook, doplnila agentúra WLB.

JTB PRINT MAGNUS A1.indd
JTB PRINT MAGNUS A1.indd

Vizitka kampane:

Názov kampane: Kto nemyslí na seba, nikdy nič nezíska

Klient: J&T Banka

Produkt: termínovaný vklad

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Kreatívny riaditeľ: Štefan Andrejco, Peter Kačenka

Art director: Štefan Andrejco

Copywriter:  Matúš Švirloch, Martin Keder

Account director: Klaudia Benkovská

Account manager:  Ivana Jakubíková

Použité médiá: TV, print, online

Termín nasadenia: od 19.9.2011

Produkcia televízneho spotu:  Leopard production v koprodukcii s TV JOJ

Réžia: Dominik Miškovský

Použitá hudba v spote: skladba Antonín Dvořák: Symfónia No.9, II.časť Largo/ úprava: Michal Novinski

Autor hudby: Michal Novinski