Aktuálna kampaň banky je multikanálová, jej súčasťou je aj nový televízny spot. Idea vychádza z toho, že na každý objekt vrátane investičných príležitostí sa dá pozrieť z mnohých strán. Vyzýva diváka, aby sa takto pozrel aj na spomínaný produkt.

Aktuálna kampaň vo svojej kreativite využíva umelecký objekt z taveného a lešteného skla s názvom Kruh –Kyvadlo od mladého slovenského sklára A. Jančoviča. Ten sa vo svojej tvorbe venuje hlavne geometrickým formám a popri tavenej plastike sa zameriava aj na optické sklo.

Celú kampaň vyvinula a realizuje agentúra MW Promotion, ktorá svoje postavenie komunikačného partnera J&T Banky obhájila v minuloročnom tendri.

Agentúra MW Promotion na kampani spolupracovala s režisérkou Paulínou Mačákovou, ktorá režírovala aj televízny spot predchádzajúcej kampane Investičný vklad. Autorom fotografií pre printové inzercie a online kampaň je slovenský fotograf Jakub Klimo.

MW Promotion využíva pri produktovej komunikácii J&T Banky rovnaký komunikačný koncept postavený na dvoch základných krokoch.

„V prvom sa z podporovaného produktu ‚vypreparujú‘ tie jeho benefity, ktoré majú schopnosť vyvolať záujem cieľových segmentov o samotný produkt (ako začiatok zákazníckej cesty),“ priblížil metodiku komunikačného konceptu Martin Marko, riaditeľ agentúry.

J&T Banka má novú kampaň, znovu sa opiera o dielo slovenského umelca

Záber z natáčania televízneho spotu J&T Banky Zdroj: J&T Banka

Dodáva, že v druhom kroku sa tieto kľúčové komunikačné benefity vizuálne a príbehovo stvárnia prostredníctvom tvorby súčasných slovenských vizuálnych umelcov. „Maximálne sa sústredíme na produktové benefity, aby sme ničím neodpútavali pozornosť od samotného produktu,“ uviedol M. Marko.

Vo svojom komunikačnom koncepte J&T Banka doteraz využila niekoľko umeleckých foriem a spolupracovala s viacerými mladými slovenskými autormi.

Začalo sa to fotografiou od fotografky Andrey Zvadovej, pokračovalo ink-artom dizajnérky Niny Weisslechner, tiež perceptuálnym umením, za ktorým stál sochár a výtvarník Ašot Haas či klasickou maľbou, ktorú priniesla maliarka Patrícia Koyšová.

„Kampane našej privátnej banky sú špecifické tým, že v nich dlhodobo využívame prepojenie s umením. Bankovníctvo je totiž s umením či filantropiou späté už od čias bankárskej rodiny Mediciovcov z Florencie. Angažovaním mladých slovenských umelcov do kampaní navyše vyzdvihujeme ich talent a sme radi, že ich môžeme takto podporiť,“ vysvetľuje riaditeľ odboru marketingu a komunikácie J&T Banky Radovan Teuschel.

Vizitka kampane

  • Agentúra: MW Promotion
  • Idea Maker: Beata Hudecová
  • Art Director: Dominika Rišiaňová
  • Copywriteri: Beata Hudecová, Lukáš Porhajaš
  • Account Director: Mira Čechová
  • Strategy Director: Martin Marko
  • Online: Lukáš Porhajaš
  • Lead Management: Patrik Serbin
  • Autor umeleckého diela: Andrej Jančovič
  • Umelecké dielo: Kruh-kyvadlo, tavené leštené sklo
  • Produkcia: Joj Production
  • Režisér: Paulína Mačáková
  • Fotograf: Jakub Klimo