Svetová sieť reklamných agentúr Ogilvy na Slovensku od februára oficiálne mení partnera. Agentúra CD-Ogilvy & Mather prichádza o polovicu svojho názvu, ktorý začne používať jedna z najvýkonnejších domácich agentúr Istropolitana D`Arcy. Od začiatku druhého mesiaca roka 2009 už vystupuje ako Istropolitana Ogilvy.
Nový názov agentúry
a jej nové logo
Agentúra sa do skupiny Ogilvy & Mather Worldwide, ktorá je súčasťou svetovej siete WPP World, začlení na základe afiliačnej zmluvy. Tú mala Istropolitana aj na používanie názvu medzičasom neexistujúcej reklamnej siete D`Arcy, ktorú materská skupina Publicis „rozpustila" v roku 2002.
Ogilvy je v regióne strednej a východnej Európy silná agentúra, ktorá potrebuje aktívneho partnera. generálny riaditeľ Istropolitany Martin Polák
„Prvý kontakt (s Ogilvy) vznikol už pred dvomi rokmi, po ktorom nasledovali dlhšie rokovania," vysvetľuje generálny riaditeľ Istropolitany Martin Polák. „Ogilvy je v regióne strednej a východnej Európy silná agentúra, ktorá potrebuje aktívneho partnera." Podľa Poláka si Istropolitana a Ogilvy „sadli". Od spolupráce si sľubuje vymieňanie informácií a spoločné vystupovanie v tendroch v tomto regióne. K personálnym a organizačným zmenám v slovenskej agentúre nemá dôjsť.
• Práce Istropolitany: Odteraz Ogilvy
Istropolitana dosiahla v roku 2007 tržby vo výške 8,86 milióna eur (podľa konverzného kurzu), čím sa v zozname agentúr v ročenke TRENDU Top v reklame a médiách umiestnila za agentúrou MUW/Saatchi & Saatchi. Naopak podľa kritéria „gross income", na základe ktorého Klub reklamných agentúr porovnáva výsledky, bola s hrubým ziskom 3,58 milióna eur na čele rebríčka. Medzi klientov Istropolitany patria Slovak Telekom, VÚB Banka, Peugeot Slovakia či Fun Rádio.
Agentúra CD-Ogilvy & Mather začne po odchode partnera Ogilvy vystupovať pod názvom Creative Department. Na pôvodnej internetovej stránke, ktorá sa v súčasnosti prerába, už má zobrazené nové meno spolu s logom. Agentúra sa stará o komunikáciu Kraft Foods, Coop Jednoty, Generali (spresnenie - spolupráca skončila k 1.10.2008 po zlúčení Českej poisťovne – Slovensko a Generali Poisťovne), Tesca či viacerých značiek pivovaru Heineken Slovensko.