Štátna kampaň HSE, v ktorej organizácia v Írsku bojovala proti fajčeniu, bola tak dobrá, že sa ju rozhodol nasadiť aj New York. V spote od agentúr BBDO Dublin a londýnskej 2AM film vystupujú ľudia, ktorí sa rozhodli skončiť s týmto zlozvykom a spievajú si skladbu od Glorie Gaynor s názvom I Will Survive. Aj napriek tomu, že svetlo sveta spot uzrel v roku 2017, v USA má tento mesiac premiéru.
Donášková služba Interflora z Dánska má doslova rozprávkový spot, v ktorom rozpráva príbeh lásky. Hlavnú úlohu si v reklame totiž zahrali Kráľ zimy a Matka Zem.
Zoznamka OkCupid sa v najnovšej kampani od agentúry Wieden + Kennedy pohrala s headlinami a farebnými fotografiami. Do niekoľkých vizuálov dokonca zakomponovala politické odkazy a skratku DTF, ktoré sú na jednotlivých vizuáloch doplnené rôznymi textami.
OkCupid - vizual kampane 1 Zdroj: Adfreak.com
Áno, môžu pre niekoho byť také strašidelné, ako táto reklama. Pochádza z dielne rovnakej reklamnej agentúry, ktorá vytvorila veselé reklamné vizuály pre zoznamku OkCupid. Spot značky TurboTax však divákom odkazuje, že prvý pohľad môže klamať.
Najnovšia kampaň značky Air Canada hovorí o tom, že nezáleží na tom odkiaľ sme, ale kto sme. Ľudia v nej robia dobré skutky. Kreatívne ju zastrešila marketingová firma FCB Canada.
Nike predstavila kampaň, v ktorej hru s loptou sprevádza vážna hudba. Tvárou kampane sa stal hráč NBA Kyrie Irving, ktorý hrá po šiestich rokoch s Cleveland Cavaliers svoju prvú sezónu s Boston Celtics. Spot vytvorila agentúra R/GA Los Angeles.
Agentúra BBR Saatchi and Saatchi vytvorila pre neziskovú organizáciu Bekol zaoberajúcu sa ľuďmi strácajúcimi sluch, niekoľko spotov. V nich prostredníctvom automatickej reklamy na Facebooku ľudí navádza na to, aby si sluch dali skontrolovať.
Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.