Celoeurópska spoločnosť Intrum Justitia pôsobiaca v oblasti vymáhania pohľadávok a dlhov pokračuje v rebrandingu. Od mája oficiálne zavádza nové logo a svoju dominantnú fabru mení z modrej a žltej na zelenú na všetkých 24 európskych trhoch, na ktorých skupina pôsobí.

 

Intrum Justitia skúšobne ukázala nový korporátny dizajn na jar tohto roka. V marci spustila reklamnú kampaň, ktorú pre Slovensko zastrešila agentúra Respect APP. Tá vsadila na výhovorky neplatičov. Firmu odprezentovala už v odtieňoch zelenej a s novým logom využívajúcim kombináciu písmen I a J.

Jarná kampaň v novom korporátnom dizajne

Intrum Justitia rebranduje dozelena

Kapmaň z jesene 2007 v starých farbách a s predchádzajúcim logom

Intrum Justitia rebranduje dozelena

 

Pod grafický dizajn loga sa podpísali švédski dizajnéri Christoph Dolhem a Jan Vana zo štúdia Dolhem Design. Nové logo podľa jeho autorov symbolizuje piktogram osoby a strieda tak starý štylizovaný glóbus z predchádzajúcich rokov. Po zelenej spoločnosť siahla aj v snahe odlíšiť sa od konkurencie. Zmenou prešla webová stránka spoločnosti a všetky prezentačné materiály. "Zmenená korporátna identita má za cieľ okrem iného komunikovať orientáciu na zákazníka," píše sa v tlačovej správe.

 

Na Slovensku bude po pilotnej jarnej kampani v inovovanom vizuále Intrum rebrandovanú identitu najbližšie komunikovať na jeseň, opäť pod hlavičkou agentúry Respect APP.