InterStore.sk predáva už aj pitie

Z predaja rýchloobrátkového tovaru na internete má na Slovensku ambíciu spraviť bežnú vec e-shop InterStore.sk. Od tohto týždňa predáva okrem tradičného tovaru, ako sú elektronika alebo oblečenie, aj nápoje. Do ponuky online obchodu pribudlo napríklad alko a nealko.

Nový tovar InterStore výrazne promuje na svojej titulke, má preň novú produktovú kategóriu. Zatiaľ však hovorí, že z neho chce postaviť skôr doplnok k zvyšku svojej ponuky. “Našou ambíciou je dať zákazníkom možnosť pribaliť si k bežnému nákupu aj niečo, čo majú radi a poteší ich popri ostatných užitočných veciach,” povedal riaditeľ e-shopu Alexander Gramblička.

Napriek tomu uvádza InterStore rovno široký sortiment. Okrem nápojov pribudli aj pochutiny alebo káva, dokopy hovorí e-shop o vyše 3-tisíc produktoch. Špeciálnu donášku zatiaľ na takýto typ tovaru nemá.

Nápoje a drobné občerstvenie nie sú prvé rýchloobrátkové kategórie, s ktorými InterStore experimentuje. Už vlani zača predávať napríklad kozmetiku a drogériu. Dlhodobo hovorí o tom, že by chcel smerovať až k predaju bežného tovaru dennej spotreby cez internet.

Ten zatiaľ väčšina e-shopov neponúka. V najbližšej dobe sa však v tejto oblasti plánuje presadiť Tesco, ktoré v Česku pripravuje online obchod a hovorí aj o slovenskej verzie. Postaviť ho chce podľa marketingovej šéfky Mette Maix na systéme “click and collect”, v rámci ktorého si zákazníci vybraný nákup vyzdvihnú priamo v obchode.

InterStore okrem rýchloobrátkového tovaru inovuje aj v iných oblastiach. Pred niekoľkými týždňami začal v spolupráci s Eventimom predávať lístky na podujatia, predtým vytvoril spoločný e-shop s portálom Zoznam.sk. Okrem toho slovenská e-commerce značka tento rok expandovala aj na zahraničné trhy.