Zmena sa dotkne ING životnej poisťovne, ING dôchodkovej správcovskej spoločnosť a ING Tatry-Sympatia. Je súčasťou oddelenia poisťovacej časti ING od ING Group, ktorého prvá etapa sa zavŕšila minulý rok vstupom NN na amsterdamskú burzu.

O plánovanom premenovaní európskych poisťovacích častí (európska ING Investment Management a holandská Nationale-Nederlanden) spoločnosť informovala už v októbri 2013.

Bankových aktivít ING sa rebranding netýka. Naďalej bude pôsobiť pod názvom ING Bank, N.V., pobočka zahraničnej banky.

Tvárou televíznych spotov je škótsky herec Ewan McGregor, ktorý v spote informuje o pripravovaných zmenách a snaží sa o to aj v slovenčine. Túto časť kampane pripravovala holandská agentúra McCann a réžie se ujal Asger Leth.

V televízii a s podporou on-lineu, vrátane sociálnych sietí, bude na Slovensku bežať do 23. marca, kedy ju vystrieda hlavná reklamná kampaň. „Lokálna launch kampaň, ktorú budeme nakrúcať v priebehu februára a marca 2015, je dielom medzinárodnej reklamnej agentury Saatchi & Saatchi v réžii Dominika Miškovského,“ uviedla pre Mediálne.sk špecialistka marketingového oddelenia ING životnej poisťovne Daniela Guťanová.

„Názov NN sme vybrali práve kvôli odkazu na Nationale-Nederlanden, pôvodnú poisťovňu, ktorej meno u nás nikdy nestratilo zvuk. Poukazuje na tradíciu našej spoločnosti v oblasti poistenia a je zároveň aj symbolickou poslednou bodkou za spoločným pôsobením s ING Bankou," uvádza v tlačovej správe generálny riaditeľ poisťovacej časti ING SR Jiří Čapek.

Už od konca januára sú klienti o zmene informovaní prostredníctvom klasických listov aj elektronicky. ING životná poisťovňa pôsobila na Slovensku do roku 2004 pod názvom Nationale-Nederlanden poisťovňa.