Vybraným slovenských bloggerom ako napríklad Tonbogirl, Pre radosť, Fresshion, Feathers into dust a ďalším dovolil vybrať si jeden z vystavovaných exponátov z bratislavského Design Weekuu, ktorý im daroval na revanš za nakrútené video či fotoreportáž, ako si tento produkt odnášajú domov.
„Kolekciu Ikea PS 2014 sme sa rozhodli predstaviť aj na bratislavskom Design Weekuu a chceli sme, aby bola „v pohybe“ aj v Bratislave. Preto sme oslovili mladých slovenských bloggerov, ktorí zastupujú súčasnú mladú generáciu. Takto sme nadviazali na globálnu kampaň a kolekciu predstavili netradičnou formou aj na Slovensku,“ uviedla pre Mediálne.sk PR Ikea Jana Hrubcová.
Ako ďalej dodáva, „pre väčšinu z nich bolo nakrútenie videa veľkou výzvou, keďže podobný projekt ešte nerealizovali. Niektorí z nich ostali len pri fotoreportáži. Výsledky, či už je to video alebo fotoreportáž, sú veľmi osobité a kreatívne,“ dodáva.
Zdroj: Feathersintodust.blogspot.cz
V rámci globálnej uvádzacej kampane prebiehalo turné s kolekciou Ikea PS 2014 aj v ďalších ôsmich mestách– v Marseille, Jokohame, Malmö, Šanghaji, Tel Avive, San Franciscu, Varšave a Manchestri.
Krátke dokumentárne filmy zachytávajú mladých ľudí po celom svete, ktorí sú zvyčajne v pohybe – ako nesú svoje kúsky z kolekcie na svojich bicykloch, mopedoch, v autobuse, metre, vo vlaku či na lodi.
Na celom projekte spolupracovala spolu s bratislavskou Ikea PR agentúra Seesame.