Ikea spolupracuje s Kaspen/Jung von Matt už štyri roky, napriek tomu sa rozhliada po ďalšej reklamnej agentúre.
Výrobca nábytku tvrdí, že nová agentúra má rozvíjať komunikáciu prostredníctvom viacerých komunikačných kanálov, posilňovať pozíciu značky na trojici spomínaných trhov a napĺňať víziu spoločnosti.
Výberové konanie na novú agentúru je uzavreté a zúčastní sa ho spolu 16 uchádzačov, ktorí boli oslovení priamo.
„Aj naďalej by sme chceli pokračovať v našej ceste k produkovaniu väčšieho množstva regionálnych kampaní, ktoré budú pripravované na základe špecifík krajín v našom regióne, charakteristiky a potrieb zákazníkov, a tiež na základe našich detailných znalostí zo života českých, maďarských a slovenských domácností. Preto sme sa rozhodli aj naďalej rozširovať naše kapacity a posilniť tak pripravenosť v tomto smere,“ uviedol manažér externej komunikácie Ikea pre región CZHUSK Michal Kroupa.
Výsledok tendra a meno novej agentúry, s ktorou bude Ikea spolupracovať, plánuje spoločnosť oznámiť na jeseň tohto roku. Na slovenskom trhu sa o PR aktivity Ikey stará agentúra Seesame.